Asistent Salarizare cu limba franceză
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent Salarizare cu limba franceză active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.06.2015 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Candidatul ideal
Ref (R51211001150)
Căutăm o persoană proactivă , dinamică și cu o bună capacitate de analiză pentru a se alătura echipei de Salarizare la sediul nostru din Bucureşti.
Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:
• Experientă în domeniul Administrativ-Financiar - minim 1 an, preferabil într-un mediu internațional;
• Cunoştinṭe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (cerinṭă obligatorie);
• Bune abilităṭi de comunicare şi atenṭie la detalii;
• Dorintă de dezvolarea profesională ;
• Orientare către rezultat.
Misiune:
În calitate de Asistent salarizare în Veo, principalele tale misiuni vor fi să:
• Colectezi şi înregistrezi în programul de salarizare specific proiectului ansamblul de elemente (pontaje, validări plată ore suplimentare, prime, avansuri de cheltuieli) în vederea realizării calculului de salarii;
• Verifici fluturaşii de salariu în raport cu elementele fixe şi variabile cu scopul de a identifica şi corecta anomaliile de orice natură;
• Realizezi documentele aferente lichidărilor;
• Gestionezi dosarele de personal (concedii medicale, de maternitate, de creştere a copilului, accidente de muncă) în vederea realizării formalităṭilor necesare indemnizării acestora de către instituṭiile competente;
• Calculezi cotizaṭiile sociale (lunar/trimestrial şi anual) şi le transmiṭi către instituṭiile competente.
Beneficii :
• Formare la nivel internaţional;
• Reale oportunităṭi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
• Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Angajăm Inspector Salarizare Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la