Agent Contact Center - Sediul Central

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Agent Contact Center - Sediul Central active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    • Absolvent de studii superioare sau student in an terminal;
    • Excelente abilitati de comunicare si relationare;
    • Atitudine pozitiva si orientare catre client;
    • Limba engleza (scris si conversatie) – nivel avansat;
    • Cunostinte solide ale mediului Online (Internet) si a suitei MS Office (Word, Excel, Powerpoint si Access);
    • Experienta in activitati de interactiune cu clientul (constituie un avantaj);
    • Spirit organizatoric, cu capacitatea de valorificare a experientelor dobandite;
    • Rezistenta la stres si cu excelente capacitati de lucru in echipa.

    Responsabilitati

    • Comunica cu clientii (persoane fizice, companii) telefonic, prin email sau prin intermediul mesajelor primite pe site-ul bancii / platforma de online banking;
    • Face demersurile necesare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor si comunica solutiile catre acestia;
    • Se informeaza activ despre caracteristicile produselor si serviciilor oferite de banca;
    • Desfasoarara activitati de telemarketing.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (255)