Gestionar trezorerie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Gestionar trezorerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 01.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Cautam o persoana receptiva, comunicativa, cu initiativa, spirit de echipa si capacitate de organizare pentru a se alatura departamentului financiar, la sediul nostru din Iasi.
    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie sa ai :
    - studii economice, experienta de minim 2 ani in domeniul bancar;
    - cunostinte bune de limba franceza si englea(minim nivel B1) ;
    - capacitate de analiza si sinteza : gandire logica, spirit analitic;
    - excel – nivel mediu;
    - atentie la detalii, capacitatea de a lucra independent.

    Responsabilitati

    Ref(R50702001150)
    In calitate de Asistent trezorerie, principalele tale misiuni vor fi :
    Gestioneaza lichiditatile companiilor partenere prin monitorizarea zilnica a incasarilor si platilor;
    - Realizeaza si depune declaratiile fiscale cu respectarea reglementarilor in vigoare si transmite sumele de plata catre departamentul de trezorerie sau realizeaza platile on-line;
    - Analizeaza diferentele dintre cifra de afaceri si incasarile in conturi ;
    - Asigura suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor;
     - Contribuie activ la realizarea proiectelor de finantare prin propunerea de instrumente de investitie financiara adecvate .

    Alte informatii

    Beneficii :
    • Reale oportunitati de dezvoltare a carierei intr un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    • Pachet salarial si mediu de lucru atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)