Supplies Order Management Analyst with Italian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Supplies Order Management Analyst with Italian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte


    • Cunoştinţe fluente de limba engleză şi limba italiana
    • Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare–Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
    • Bune aptitudini de comunicare;
    • Abilitate de a lucra cu cifre.
    • Orientare către client
    • Flexibil şi adaptabil;
    • Atitudine proactiva;
    • Atentie la detalii;
    • Respectă termenele limită;
    • Furnizează rezultate de calitate;
    • Orientat catre optimizare continua;
    • Abilitati de comunicare.


    Responsabilitati

    • Dezvolta si executa rapoartele standard
    • Extrage date din diverse baze de date si le aduce impreuna pentru a crea solutii inteligente de masurare a businessului
    • Asigura introducerea in sisteme a informatiilor la zi, in locul resurselor de vanzari:mentine la zi datele din rapoartele si bazele de date pe care le are in intretinere
    • Asigura mentenanta la zi a sharepointului cu ultimele noutati ce trebuie mentionate, verifica si corecteaza linkurile vizibile utilizatorilor si creeaza statistici legate de utilizarea solutiilor web
    • Pregateste si verifica rapoarte detaliate pentru indicatori de performanta, evidentiaza implicatiile, in baza concluziilor si dezvolta recomandari in urma acestor analize si observatii
    • Executa dezvoltarea de rapoarte si proiecte ad-hoc
    • Adaptarea sincronizarii datelor la diverse surse/baze de date
    • Poate actiona ca lider de echipa/proiect, implicandu-se in organizarea si directionarea activitatilor echipei prin indrumare si informare; faciliteaza validarea informatiei in procesul decisional

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (226)