Supplies Order Management Analyst with Italian
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Supplies Order Management Analyst with Italian active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.04.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Cunoştinţe fluente de limba engleză şi limba italiana
• Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare–Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
• Bune aptitudini de comunicare;
• Abilitate de a lucra cu cifre.
• Orientare către client
• Flexibil şi adaptabil;
• Atitudine proactiva;
• Atentie la detalii;
• Respectă termenele limită;
• Furnizează rezultate de calitate;
• Orientat catre optimizare continua;
• Abilitati de comunicare.
• Dezvolta si executa rapoartele standard
• Extrage date din diverse baze de date si le aduce impreuna pentru a crea solutii inteligente de masurare a businessului
• Asigura introducerea in sisteme a informatiilor la zi, in locul resurselor de vanzari:mentine la zi datele din rapoartele si bazele de date pe care le are in intretinere
• Asigura mentenanta la zi a sharepointului cu ultimele noutati ce trebuie mentionate, verifica si corecteaza linkurile vizibile utilizatorilor si creeaza statistici legate de utilizarea solutiilor web
• Pregateste si verifica rapoarte detaliate pentru indicatori de performanta, evidentiaza implicatiile, in baza concluziilor si dezvolta recomandari in urma acestor analize si observatii
• Executa dezvoltarea de rapoarte si proiecte ad-hoc
• Adaptarea sincronizarii datelor la diverse surse/baze de date
• Poate actiona ca lider de echipa/proiect, implicandu-se in organizarea si directionarea activitatilor echipei prin indrumare si informare; faciliteaza validarea informatiei in procesul decisional
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Professional (with German) BUCURESTI, | |
Order Management Steward (with German) BUCURESTI, | |
Policy Management Officer with English or Italian or German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (226) |
Raporteaza eroarea la