Asistenta Director Magazin - Baneasa
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.Vezi toate job-urile Asistenta Director Magazin - Baneasa active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRICO-DEPOT ROMANIA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.03.2015 |
Remote work: | On-site |
BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.
Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.
Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.
Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.
• Acordarea de asistenţă şi suport Directorului de Magazin în activităţile curente (situaţii, analize, rapoarte etc.);
• Îndeplinirea sarcinilor administrative: gestionare apeluri telefonice, recepţionare şi transmitere în timp util a facturilor, a corespondenţei etc., oferire de informaţii clienţilor/furnizorilor, acordare suport logistic angajaţilor magazinului etc.;
• Îndeplinirea sarcinilor de administrare personal: întocmirea şi transmiterea în timp util a dosarelor de angajare ale personalului din magazin, soluţionarea problemelor administrative ale angajaţilor, ţinerea evidenţei pontajelor, a programului de lucru al managerilor, garantarea valabilităţii şi actualizării informaţiilor angajaţilor magazinului în colaborare cu departamentul de Resurse Umane de la Sediu;
• Asigurarea difuzării informaţiilor destinate personalului magazinului;
• Deţinerea răspunderii pentru secretul şi securitatea documentelor la care are acces.
• Studii superioare absolvite(diplomă de licenţă);
• Curs de Inspector Resurse Umane – reprezintă un avantaj;
• Cunoştinţe bune de operare PC(Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);
• Limba engleză şi/sau franceză la un nivel mediu (conversaţional şi scris) ;
• Bune abilităţi de comunicare, relaţionare la toate nivelurile ierarhice;
• Capacitate de analiză, sinteză şi atenţie la detalii;
• Abilitatea de a asimila rapid noi informaţii;
• Abilităţi organizatorice şi de prioritizare a activităţilor cu respectarea deadline-urilor;
• Profil personalitate: persoană sociabilă, amabilă, organizată, cu spirit de observaţie, conştiincioasă, cu iniţiativă.
* Postul este prevăzut pentru o durată determinată de 2 ani, până la revenirea în activitate a titularului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Responsabil People&Culture Magazine - METRO Convenience - perioada determinata de 12 luni BUCURESTI, | |
Operator Facturare-Baneasa Aplica fara CV | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la