Reprezentant Servicii Tehnice Clienti_Help Desk Operatori
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant Servicii Tehnice Clienti_Help Desk Operatori active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
• Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj (eletrotehnice, electronica, automatica si calculatoare)
• Bune abilităţi de comunicare;
• Auto-control, raţionament inductiv şi deductiv;
• Corectitudine, onestitate, îndemânare, iniţiativă;
• Cunoştinţe introductive despre reţele de telecomunicaţii (transmisiuni, comutaţie, IP);
• Engleză fluent;
• Rezistenţă la stres.
• Reprezinta interfaţă unică pentru clienţii de Wholesale privind orice deranjament tehnic apărut pe serviciile de voce, date şi Internet;
• Primeşte şi înregistrează reclamaţiile clienţilor de Wholesale, validează şi emite bonuri de reclamaţii către organizaţia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/NOC /Operare în Teren);
• Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;
• Informează partenerii externi Telekom Romania despre deranjamentele tehnice aparute pe capacitatile contractate de Telekom Romania din strainatate si gestioneaza impreuna cu acestia tratarea lor;
• Raportează periodic şi la cerere informaţiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale;
• Notifică clienţii Wholesale interni şi externi despre lucrările programate din reţeaua Telekom ce afectează funcţionarea serviciilor (back-up pentru entitatea MWTKT);
• Armonizează lucrările programate în reţeaua Telekom cu cele din reţelele partenere externe pentru obţinerea unui impact minim asupra serviciilor clienţilor;
• Asigură furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare Telekom Romania.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentanti Servicii Clienti Business. Aplica fara CV | |
Inginer cloud computing / virtualizare / servicii informatice / baze de date Aplica fara CV | |
Specialist suport tehnic Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la