Reprezentant Servicii Tehnice Clienti_Help Desk Operatori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Servicii Tehnice Clienti_Help Desk Operatori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj (eletrotehnice, electronica, automatica si calculatoare)
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Auto-control, raţionament inductiv şi deductiv;
    • Corectitudine, onestitate, îndemânare, iniţiativă;
    • Cunoştinţe introductive despre reţele de telecomunicaţii (transmisiuni, comutaţie, IP);
    • Engleză fluent;
    • Rezistenţă la stres.


    Responsabilitati

    • Reprezinta interfaţă unică pentru clienţii de Wholesale privind orice deranjament tehnic apărut pe serviciile de voce, date şi Internet;
    • Primeşte şi înregistrează reclamaţiile clienţilor de Wholesale, validează şi emite bonuri de reclamaţii către organizaţia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/NOC /Operare în Teren);
    • Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;
    • Informează partenerii externi Telekom Romania despre deranjamentele tehnice aparute pe capacitatile contractate de Telekom Romania din strainatate si gestioneaza impreuna cu acestia tratarea lor;
    • Raportează periodic şi la cerere informaţiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale;
    • Notifică clienţii Wholesale interni şi externi despre lucrările programate din reţeaua Telekom ce afectează funcţionarea serviciilor (back-up pentru entitatea MWTKT);
    • Armonizează lucrările programate în reţeaua Telekom cu cele din reţelele partenere externe pentru obţinerea unui impact minim asupra serviciilor clienţilor;
    • Asigură furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare Telekom Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (11)