Sales Force Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Sales Force Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Descriere Job:
    Echipa Operaţiuni Vânzări EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) administrează procesele şi sistemele operative comune oferind asistenţă clienţilor, partenerilor şi grupurilor comerciale.

    Descriere companie client:
    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    - Licenţiat
    - Cunoştinţe avansate de limba engleză, o altă limbă europeană constituie un plus
    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint
    - Cunoştinţe de bază de asistenţă si support vanzari/clienţi
    - Cunostinte avansate despre procese si aplicatiile folosite in departamentul de support
    - Foarte bune aptitudini de comunicare
    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid

    COMPETENŢE
    - Să fie orientat către satisfacerea clientului
    - Să lucreze bine în echipă
    - Să fie motivat si orientat spre obtinerea de rezultate
    - Să fie flexibil şi să se adapteze uşor mediului de lucru
    - Să aibă iniţiativă şi capacitatea de a dezvolta soluţii
    - Să abordeze în mod perfecţionist munca cu detalii
    - Să aibă pronunţate aptitudini analitice
    - Să aibă capacitatea de a lucra în condiţii de stres
    - Să respecte termenele limită convenite pentru o anumită activitate
    - Să furnizeze rezultate de calitate
    - Să aiba abilitatea de a lucra independent

    Responsabilitati

    Faciliteaza cresterea productivitatii agentilor de vanzari oferind servicii care presupun rezolvarea de cereri in Salesforce.com si cunostinte despre procese si capabilitati din Salesforce.com. Scopul organizatiei noastre este de a sustine agentii de vanzari din EMEA si utilizatorii aplicatiei Salesforce.com asigurand conexiunea intre diferitele procese si echipe care guverneaza mecanismul de vanzari. Echipa este bazata pe această structură, la nivel EMEA și în aliniere cu inițiativele globale.

    Funcţii esenţiale:
    - Să acţioneze ca punct de contact pentru orice întrebări sau solicitari legate de asistenta pentru setararea noilor utilizatori, capabilitati, functionalitati sau problemele tehnice referitoare la procesele si modulele platformei Salesforce.com, la primul contact care vin prin sistemul de cazuri al aceleiasi platforme, precum si telefon sau email in conformitate cu procesele agreate.
    - Să dobandeasca cunostinte pe procese si business pentru a comunica clar si eficient catre clientii solutile oferite, astfel asigurandu-se atingerea unui nivel inalt de calitate, discutat si setat in prealabil.
    - Este responsabil pentru analiza si înţelegerea problemelor utilizatorilor prin oferirea de solutii pentru rezolvare in cel mai scurt timp posibil si conform cu timpul de raspuns (TAT/SLA) agreat la nivel de echipa / regiune / global.
    - Să acţioneze ca punct unic de contact pentru utilizatori si sa colaboreze cu alte echipe (IT, WW Advanced Admin, Partner Support, SPS, Master Data CSSO, AMS/APJ SFDC Admin, percum si alte echipe de asistenta) pentru a oferi o solutie cererilor ridicate in platforma Salesforce.com sau prin intermediul email sau telefon.
    - Rezolvarea sarcinilor aditionale conform cererilor echipei Salesforce.com sau a Business Grupurilor aliniate respectându-se termenele limită convenite (exemple: modificări de oportunităţi, parteneri, contacte, actualizari de volume mari de date, gestionarea de support urgent in corelare cu nevoile de business)
    - Să escaleze în mod proactiv orice problemă identificată în Salesforce.com catre echipele avansate de support sau managemnt

    Îmbunătăţirea proceselor
    - Să testeze noile functionalitati ale platformei Salesforce.com conform procesului de UAT( User Acceptance Testing) inaintea lansarii unei noi versiuni a aplicatiei Salesforce.com si sa dea solutii de imbunatatire pentru problemele/neconcordantele semnalate.
    - Să sprijine proiecte EMEA si globale (WW) prin aducerea de contribuţii personale la aceste proiecte;
    - Aliniere la procesele standard globale corespunzatoare activitatilor desfasurate in cadrul echipei, implementarea lor si adaptarea la schimbarile ce au loc in mod constant
    - Căutarea activă de noi soluţii pentru a îmbunătăţi activitatea cotidiană şi pentru a optimiza procesele
    - Comunicarea celor mai bune practici membrilor echipei

    Perfecţionări şi comunicare
    - Participarea la toate perfecţionările necesare şi furnizarea de opinii, informaţii şi recomandări pentru a contribui la îmbunătăţirea perfecţionărilor
    - Să aibă un interes activ pentru învăţare pentru a putea asigura asistenta de înaltă calitate clienţilor
    - Acordarea de asistenţă la cerere noilor angajaţi pentru îndeplinirea perfecţionărilor/sarcinilor obligatorii
    - Acţionează ca un membru al echipei prin furnizarea de informaţii, analize şi recomandări în sprijinul eforturilor echipei.
    - Asigurarea transparenţei informaţiilor, prin documentarea şi stocarea în mod corespunzător a informaţiilor de interes public. Să păstreze arhive pentru a putea asigura o continuitate a informaţiei
    - Participa activ in conferintele telefonice legate de de Admin Support in Salesforce.com

    TRAINING SI COMUNICARE
    - Pregătirea noilor angajaţi
    - Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
    - Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    - Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (156)