ANALIST DE BUSINESS - Directia Organizare - Sediul Central

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile ANALIST DE BUSINESS - Directia Organizare - Sediul Central active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Studii superioare economice/IT;
    - Experienta in sistemul bancar minim 5 ani;
    - Experienta in analiza si modelarea proceselor minim 3 ani;
    - Microsoft Office suite;
    - Soft-uri specifice analizei de process;
    - Engleza nivel avansat;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
    - Lucru in echipa, rabdare, creativitate;
    - Abilitatea de adaptare la nou (mediu de lucru nou, cadru
    procedural nou, concepte noi).

    Responsabilitati

    - Analiza si modelare procese operationale in scopul optimizarii acestora;
    - Revizuire documentatie, realizare interviuri si participare in intalniri de lucru in scopul intelegerii proceselor operationale existente;
    - Analiza problemelor identificate, sumarizarea acestora si recomandari pentru imbunatatirea proceselor operationale;
    - Colaborarea cu experti din toate ariie functionale in scopul corelarii initiativelor de imbunatatire a proceselor;
    - Analiza impactului asupra fluxurilor operationale a lansarii de noi produse si servicii, precum si a schimbarilor legislative asupra fluxurilor operationale in scopul crearii de noi procese, modificarii si optimizarii celor existente;
    - Urmarirea si revizuirea periodica a proceselor implementate/modificate;
    - Documentare procese de business;
    - Identificarea riscurilor si problemelor asociate modelului operational analizat/propus;
    - Documentare proceduri de lucru si materiale de training in scopul implementarii proceselor operationale optimizate;
    - Participarea la dezvoltarea cadrului procedural pentru managementul proceselor.

    Postul implica si deplasarea in unitatile teritoriale ale bancii sau la sediile Directiilor din Centrala in scopul analizei si modelarii proceselor operationale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (87)