Configuration & Quote - German language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Configuration & Quote - German language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Experienţă în mediul tehnic, minim 1 an de experienţă de lucru cu aplicaţii software şi produse hardware, soluţii de reţea şi infrastructură combinate cu studii universitare IT&C (de preferat ştiinţe informatice).
    Cunostinte IT hardware de nivel mediu
    Cunoştinţe fluente de limba engleză si limba germana
    Bune aptitudini de comunicare

    COMPETENŢE

    Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client
    Bune Abilitati de planificare/organizare
    Orientare catre rezultat
    Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier
    Flexibil şi adaptabil
    Pronuntate aptitudini analitice
    Abilitatea de a lucra sub presiune
    Respectă termenele limită convenite pentru acţiune
    Orientat catre continua dezvoltare

    Responsabilitati

    Asistenţă pentru echipa de vânzări

    Specialistul în configurări este punctul de contact pentru departamenul de vânzări din cadrul organizaţiei Sales Operations al regiunii EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) în ceea ce priveşte solicitările directe de configuraţii si oferte pentru produse şi servicii
    Procesează configuraţii şi oferte de pret pe baza solicitărilor de la reprezentanţii de vânzări şi se asigură că există specificaţii clare ale solicitării pentru a minimaliza refacerea lucrării
    Creează configurări de sisteme / soluţii tehnice pe baza specificaţiilor prevăzute în solicitare
    Asigură validitatea configurării prin verificarea tuturor aspectelor tehnice şi verifică disponibilitatea componentelor sistemului
    Furnizează o configuraţie validă din punct de vedere tehnic
    Asigură că preţurile aprobate sunt reflectate în cotaţia oficială a clientului
    Anticipează şi răspunde la probleme, propune soluţii pe termen lung
    Participă la întâlniri care privesc schimbările / actualizările instrumentelor, produselor şi/sau serviciilor şi acţionează în consecinţă
    Asigura crearea, documentarea si optimizarea proceselor operationale din cadrul regiunii EMEA
    Furnizează soluţii de calitate oferind clientului soluţia cea mai competitivă respectând cerinţele specificate

    2. Sprijin pentru Centrul de Servicii din India

    Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de creare configuratii si oferte, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie
    Se asigura ca standardele agreate in privinta furnizarii serviciilor sunt indeplinite

    3. Training şi comunicare

    Participă la toate şedinţele de fomare necesare şi oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea trainingurilor
    Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
    Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
    Asigură transparenţa informaţiilor, documentându-se adecvat şi stocând pe pagina interna de web a departamentului informaţiile de interes public.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (413)