Facility Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hotel Caro active.


Vezi toate job-urile Facility Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Hotel Caro
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o industrie in care serviciile fac diferenta succesul inseamna excelenta in livrarea serviciilor. Preocuparea permanenta a companiei noastre este aceea de a crea experiente de neuitat oaspetilor nostri. De aceea dorim sa avem in echipa noastra colegi implicati si care isi doresc la randul lor o cariera de succes intr-o industire cu adevarat globala.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul tehnic/inginerie
    Minim trei ani de experienta intr-o pozitie similara
    Abilitati si cunostinte tehnice
    Persoana responsabila, cu un profil puternic de lider
    Cunoasterea unei limbi straine reprezinta un plus
    Abilitati de analiza si sinteza precum si de rezolvare eficienta a problemelor
    Reale abilitati de planificare si organizare
    Abilitatea de a lucra cu termene clare precum si abilitatea de a gestiona multiple sarcini prioritare fara a impacta calitatea serviciilor prestate
    Abilitati de relationare si comunicare
    O persoana entuziasta si cu atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    Coordoneaza activitatea angajatiilor departamentul tehnic si mentenanta (electricieni, tamplari, instalatori), aloca sarcini, executa lucrari in domeniul specific de activitate, verifica si mentine echipamentele din dotare, instalatii, etc., coordoneaza procesul de executie a reparatiilor pentru inlaturarea deficientelor aparute, asigura permanent conditii tehnice optime de cazare si de lucru in hotel;
    Organizeaza si coordoneaza mentenanta tehnica (preventiva, periodica si corectiva, reviziile generale sau periodice, service-ul periodic al echipamentelor) si fizica a cladirilor;
    Organizeaza, coordoneaza si supervizeaza serviciul de dispecerat tehnic si receptia serviciilor prestate de echipa sa sau prestatori externi in cadrul hotelului;
    Elaboreaza proceduri si politici operationale specifice activitatii sale;
    Asigura suport tehnic pentru departamentele companiei;
    Defineste si gestioneaza stocul optim de piese de schimb pentru echipamentele functionale in cadrul hotelului bazandu-se pe nevoile tehnologice si bugetele aprobate;
    Identifica si defineste standard de performanta pentru departamentul Tehnic si pentru fiecare membru al echipei;
    Planifica si prognozeaza costurile de mentenanta impreuna cu echipa departamentului Financiar;
    Asigura formarea tehnica a membrilor echipei;
    Responsabil de controlul, mentenanta si reparatiile tuturor instalatiilor electrice din hotel - dulapuri si tablouri electrice, utilajele din bucatarie, echipamentele ce fac parte din sistemul de climatizare, traseele de cabluri sau instalatiile si echipamentele electrice;
    Se asigura de buna comunicare a tuturor problemelor tehnice de la o tura la alta;
    Este responsabil de asigurarea unei temperaturi optime in toate camerele hotelului si are in vedere toate aspectele pentru a minimiza costurile operationale;
    Responsabil de functionarea corespunzatoare a instalatiilor sanitate si de climatizare;
    Responsabil de intretinerea tuturor pieselor de mobilier, a decoratiunilor si a tamplariei;
    Responsabil de actualizarea si pastrarea in ordine a intregii documentatii tehnice;
    Asigura selectia si monitorizarea prestatorilor se servicii in domeniul tehnic;
    Elaboreaza si monitorizeaza standarde de securitate si sanatate in munca;
    Implica activ departamentele hotelului in procesul de mentenanta;
    Elaboreaza si monitorizeaza un sistem de indicatori de performanta;
    Responsabil pentru mentenanta proprietatii si a echipamentelor prezente in cladirile hotelului, reparatii si imbunatatiri;
    Constientizeaza evolutiile interne si externe ce pot afecta serviciilor oferite;
    Furnizareaza consultanta de specialitate pe probleme legate de Facility Management in legatura cu operațiunile curente sau viitoare, bazata pe cele mai bune practici la nivel mondial in domeniu;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (104)