Master Data Operation - Spanish language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Master Data Operation - Spanish language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Cunoştinţe avansate de limba engleză si limba spaniola
    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienţă în lucrul cu aplicaţiile MS Office : Excel, Word, PowerPoint, Visio si Access
    - Cunoştinţe de bază de asistenţă si support vanzari/clienţi
    - Cunostinte avansate despre procese si aplicatiile folosite in departamentul de support
    - Foarte bune aptitudini de comunicare si orientare catre satisfacerea clientului
    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid
    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbare de procese
    - Capacitatea de a lucra bine în echipă, dar si individual
    - Motivat si orientat spre obtinerea de rezultate
    - Flexibil şi să se adapteze uşor mediului de lucru
    - Iniţiativă şi capacitatea de a dezvolta soluţii
    - Abordeze în mod perfecţionist munca cu detalii
    - Pronunţate aptitudini analitice
    - Capacitatea de a lucra în condiţii de stress si de a respecta termenele limită convenite
    - Abilitatea de a furniza rezultate de calitate

    COMPETENŢE
    - Să fie orientat către satisfacerea clientului
    - Să lucreze bine în echipă
    - Să fie motivat si orientat spre obtinerea de rezultate
    - Să fie flexibil şi să se adapteze uşor mediului de lucru
    - Să aibă iniţiativă şi capacitatea de a dezvolta soluţii
    - Să abordeze în mod perfecţionist munca cu detalii
    - Să aibă pronunţate aptitudini analitice
    - Să aibă capacitatea de a lucra în condiţii de stres
    - Să respecte termenele limită convenite pentru o anumită activitate
    - Să furnizeze rezultate de calitate
    - Să aiba abilitatea de a lucra independent

    Responsabilitati

    Are raspunderea de a oferi analize calitative catre managementul de vanzari si rapoarte pentru sustinerea deciziilor de afaceri pentru sectorul de Enterprise Group si alinierea la obiectivele activitatii comerciale.

    - Efectueaza activitati administrative in numele persoanelor din departamentul vanzari din diferite regiuni in cadrul regiunii EMEA, la delegarea acestuia sau in cadrul proceselor predefinite
    - Coordoneaza procesele existente de administrare a vânzărilor prin crearea si modificarea inregistrarilor in baza de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP
    - Răspunde de menţinerea la zi a clientilor şi numerele aferente (AMID, Teritoriu, Account) în cadrul bazei de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP si creaza numerele de clienti in numele agentului de vanzari.
    - Participa activ la sesiunile de planificare a structurii bazei de data pentru anumite conturi, contribuie cu rapoarte si analize pentru echipele de vanzari.
    - Revizuieste baza de date de conturi client si monitorizeaza fisierele primate de la echipa de conturi furnizand feedback in legatura cu acuratetea datelor.
    - Conduce initiative la nivel de organizare a conturilor si clientilor sau la nivel de tara, revizuind in mod recurent bazele de date
    - Propune solutii de imbunatatire a procesului, a toolurilor si a comunicarii intre membrii echipei sau intre echipa si clientii din tari.
    - Este in permanenta la curent cu noile functionalitati din SFDC, MDCP, NCRF, MyComp si se asigura ca aceste schimbari sunt cunoscute si intelese de catre ceilalti colegi, superiori si clienti din tari
    - Rezolva cazurile de suport in functie de SLA stabilit cu fiecare regiune si se asigura ca orice intarziere este documentata si comunicata in mod corespunzator.
    - Este responsabil/a de comunicarea permanenta cu tara, de procesele care sunt detinute de Sales Operations si ofera consultanta in legatura cu acestea atat echipelor de vanzari cat si Sales Operations din tari.
    - Creare de conturi, mentinerea structurii ierarhice a conturilor si userilor din companie, procesul de mentinere a teritoriilor, support pe implementarea de noi procese si functionalitati si mentinerea bazei de date
    - Gestionează implementarea operațională a modificărilor ierarhie Client în sistemele de masterat a companiei de date (MyComp / MDCP), în funcție de vânzări de acoperire și de intrare de Compensare a Vânzărilor
    - Gestionează aliniere a sistemelor „before and after” (NCRF)
    - executarea migrarea de date pentru noile sisteme de date master (MyComp)
    - executarea unui utilizator Acceptarea de testare pentru noile sisteme de date de bază
    - Organizeaza „Country Council” impreuna cu clientii interni pentru a stabili următorul ciclu de planificare conturi de registre lista de master prin audituri, comentarii și a proceselor de aliniere
    - Gestionează anchete depuse și cereri de la echipele de vanzari legate de ierarhia de client și în mod corespunzător se ocupă de mai multe conturi de client.
    - Suportă soluții care au impact asupra altor departamente.
    - identifică în mod proactiv modalități eficiente de a gestiona cererea și proactiv lucra cu echipa pentru a reduce procesele cu impact ineficiente sau de calitate

    Îmbunătăţirea proceselor
    - Aliniere la procesele standardizate pentru regiunea EMEA corespunzatoare activitatilor desfasurate in cadrul echipei, implementarea lor si adaptarea acestora la schimbarile ce au loc in mediul de afaceri.
    - Foloseste experienta si cunostiintele personale pentru a imbunatati procesul general folosit in activitatiile zilnice.
    - Asigura alinierea proceselor si a timpului de procesare specific tarii sau mediului de business
    - Contribuie activ la gasirea si implementarea solutiilor de imbunatatire a proceselor
    - Cauta in mod activ solutii noi pentru a imbunatatii activitatea zilnica
    - Poate actiona ca si expert pentru procese/activitati specific (aduna idei de imbunatatire, investigheaza, colaboreaza cu inginerul de process)
    - Poate actiona ca si principal punct de contact pentru escalari pentru activitati/procese specifice

    Perfecţionări şi comunicare
    - Permite comunicarea cu echipa de vanzari si managementul acesteia
    - Participă la toate şedinţele de fomare necesare şi oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea trainingurilor
    - Creeaza diferite prezentari pentru a fi folosite in sedinte cu clientii sau cu echipa de vanzari sau managemntul acesteia
    - Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
    - Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    - Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
    - Asigură transparenţa informaţiilor, documentându-se adecvat şi stocând pe pagina interna de web a departamentului informaţiile de interes public.
    - Asigura transferul de informatii in interiorul echipei sau in alte echipe din cadrul companiei
    - Susţine proiectele de dezvoltare ale departamentului cu date relevante şi prin acţiuni corespunzatoare
    - Asigură backup-ul adecvat şi continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare pe durata concediului şi a altor absenţe


    Descrierea companiei:
    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (645)