Expert statistician
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Expert statistician active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
• Studii superioare (Matematica, Cibernetica, Statistica, Economice)
• Minim 3 ani de experienţă relevantă in domeniul analizei şi programării informatice (programare, analiză, dezvoltare şi implementare de aplicaţii informatice) – in special analiza de date;
• Cunoştinţe foarte bune de limbaje de programare baze de date, ORACLE / SQL;
• Experienta in domeniul statistic, de modelare in sistemul SAS Enterprise Miner sau SAS Base;
• Minim 2 ani de experienţă relevantă in domeniul proceselor de business şi/sau marketing.
• Bune abilitati de lucru in echipa;
• Orientare spre rezultate;
• Capacitate de analiză şi sinteză ;
• Managementul mai multor task-uri simultan;
• Rezistenta la stres;
• Engleză – nivel avansat.
• Analizeaza procesele de business fix si mobil pentru a asigura deplina intelegere a mediului de process de business;
• Creaza si dezvolta modelul de date al colectiilor de date ORACLE - data marturi noi;
• Dezvolta analize statistice pe baza de clienti pentru segmentele fix si mobil (atat pentru segmentul Rezidential cat si pentru segmentul Corporate), cu scopul de a identifica segmente, zone de oportunitati si potentiale zone de risc;
• Identifica comportamente de consum ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare, modelare, analize);
• Identifica tendintele de risc ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare neplata, modelare, analize) care au ca scop identificarea clientior cu potential de churn, pentru a sustine actiunile de reducere a churnului si minimizare a efectului negative a neplatii facturii;
• Dezvolta modele predictive in ceea ce priveste probabilitatea de churn, de neplata a facturii, de achizitie a unui serviciu de telefonie (cross sell) sau de crestere a valorii serviciilor telecom (up sell), in conformitate ce cerintele businessului ;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SAP HANA Consultant (m/f/d) BUCURESTI, | |
SOC Cyber Security Expert (Hybrid) BUCURESTI, | |
Industrial IoT & Machine Data Acquisition (MDA) Expert BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (168) |
Raporteaza eroarea la