Expert statistician

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Expert statistician active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Studii superioare (Matematica, Cibernetica, Statistica, Economice)
    • Minim 3 ani de experienţă relevantă in domeniul analizei şi programării informatice (programare, analiză, dezvoltare şi implementare de aplicaţii informatice) – in special analiza de date;
    • Cunoştinţe foarte bune de limbaje de programare baze de date, ORACLE / SQL;
    • Experienta in domeniul statistic, de modelare in sistemul SAS Enterprise Miner sau SAS Base;
    • Minim 2 ani de experienţă relevantă in domeniul proceselor de business şi/sau marketing.
    • Bune abilitati de lucru in echipa;
    • Orientare spre rezultate;
    • Capacitate de analiză şi sinteză ;
    • Managementul mai multor task-uri simultan;
    • Rezistenta la stres;
    • Engleză – nivel avansat.

    Responsabilitati

    • Analizeaza procesele de business fix si mobil pentru a asigura deplina intelegere a mediului de process de business;
    • Creaza si dezvolta modelul de date al colectiilor de date ORACLE - data marturi noi;
    • Dezvolta analize statistice pe baza de clienti pentru segmentele fix si mobil (atat pentru segmentul Rezidential cat si pentru segmentul Corporate), cu scopul de a identifica segmente, zone de oportunitati si potentiale zone de risc;
    • Identifica comportamente de consum ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare, modelare, analize);
    • Identifica tendintele de risc ale bazei de clienti, fix si mobil (segmentare neplata, modelare, analize) care au ca scop identificarea clientior cu potential de churn, pentru a sustine actiunile de reducere a churnului si minimizare a efectului negative a neplatii facturii;
    • Dezvolta modele predictive in ceea ce priveste probabilitatea de churn, de neplata a facturii, de achizitie a unui serviciu de telefonie (cross sell) sau de crestere a valorii serviciilor telecom (up sell), in conformitate ce cerintele businessului ;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (168)