Reprezentant Magazin Brasov, Cluj, Pascani
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant Magazin Brasov, Cluj, Pascani active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
- Studii medii finalizate constituie un avantaj.
- Preferabil un an experiengta intr.-un rol similar;
- Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel, navigare internet);
- Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice.
- Orientareatre client;
- Initiativa;
- Solutionarea problemelor;
- Munca in echipa;
RESPONSABILITATI:
- Intampina clientii si le ofera varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
- Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
- Identifica corect cererea clientului;
- Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
- Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
- Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
- Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
- Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
- Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
- In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
- Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
- Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
- Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
- Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
- Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
- Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
- Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
- Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
- Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
- Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
- Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine
- Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
- Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
- Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
- Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.
- Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
- Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
- Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
- Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Vanzator Brasov, Str. Carpatilor (f/m) Brasov, | |
Personal de Serviciu Brasov, Str. Spicului (f/m) Brasov, | |
Vanzator Brasov, Str. Saturn (f/m) Brasov, | |
Vezi job-uri similare (45) |
Raporteaza eroarea la