Inginer de Sistem IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Inginer de Sistem IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Minim1 an de experienta in activitati de configurare hardware si software;
    • Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Acces Visual Basic etc.);
    • Familiarizat cu aplicatiile de telefonie din call center si sistemele IVR;
    • Buna cunoastere a suitei de protocoale TCP/IP;
    • Cunostinte de baza despre programare MS DOS;
    • Cunostinte excelente despre switch-uri si routere;
    • Cursurile de CCNA – constituie un avantaj;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Cunostinte bune despre limbajele de programare PHP;
    • Cunostinte avansate administrare baze de date My SQL;
    • Cunostinte bune administrare server web open-source Apache;
    • Cunostintele referitoare la tehnologia si serviciile GSM constituie un avantaj.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati.

    Responsabilitati

    SCOP:
    • Pregateste si actualizeaza in mod continuu continutul aplicatiilor de baza, colaborand cu celelalte structuri IT pentru a obtine rapid functionalitatea si continuitatea tuturor aplicatiilor utilizate de reprezentantii diviziei Relatiii cu Clientii Romania; analizeaza cerintele de business si ofera suport in cadrul dezvoltarilor, implementarilor, mentinerii si modificarilor in sistemele de business.


    • Programeaza, revizualizeaza si mentine aplicatiile pentru tichetele de asistenta pentru problemele din Call Center;
    • Asigura mentenanta permanenta a echipamentelor utilizate in cadrul Call Center-ului ;
    • Este responsabil cu actualizarea portalului intern cu toate produsele noi sau cu oferta Romtelecom;
    • Este responsabil cu depanarea si testele beta, colaborand cu structurile IT pentru a descoperi problema si pentru a gasi rapid si eficient solutii ;
    • Intocmeste si trimite rapoarte relevante Departamentului Dezvoltare & Proiecte Call Centers;
    • Verifica orice problema legata de aplicatiile si instrumentele existente in Call Centere actionand proactiv pentru imbunatatirea aplicatiilor si actualizarea informatiilor;
    • Extrage si colecteaza datele statistice de la toate serviciile si platformele de telefonie existente cu scopul de a semnala din timp orice erori de functionare si de a aduce imbunatatiri; creaza aplicatii si interogari cu scopul de a extrage statistici din diferite platforme de servicii;
    • Coopereaza cu sefii structurilor din cadrul Diviziei Relatii cu Clientii Romania pentru identificarea in mod constant si la timp a nevoilor; acorda suport tuturor reprezentantilor de Call Centere pentru stabilirea nevoilor din mediul de lucru;
    • Monitorizeaza si intretine echipamentele si software-ul in stare de functionare, fara erori, pentru a asigura continuitatea afacerii;
    • Actioneaza in calitate de consultant in dezvoltarea proceselor comerciale ale companiei cu privire la impactul in sistemele din aria sa de expertiza;
    • Realizeaza configuratiile/implementarile necesare in sistemele informatice si testeaza noile versiuni software pentru a fi conforme cu cerintele comerciale, pentru a fi compatibile cu alte pachete software existente si pentru a preintampina posibile nefunctionalitati.

    Alte informatii

    - Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
    - Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
    - Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
    - Pentru mai multe oportunitati de cariera te invitam sa vizitezi site-ul nostru www.telekom.ro. Daca in acest moment nu exista job-uri care corespund profilului tau te rugam sa iti inregistrezi CV-ul in baza de date pentru oportunitati viitoare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (28)