Administrator Contracte - Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Administrator Contracte - Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.12.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Descriere Job:
    Pozitia este deschisa intr-o companie multinationala, activitatea companiei este in domeniul IT si este specializată în producerea calculatoarelor personale, laptopuri, servere, imprimante, produse soft etc. Compania este cel mai mare vanzator din lume de calculatoare personale de tip PC, de asemenea ocupă locul 5 în topul celor mai mari companii globale de producatoare de soft. In cadrul companiei exista posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional cat si personal, dar si de ultilizare a competentelor deja dobandite. Mediul de lucru este unul multicultural si relaxant, unde poti intalni persoane tinere si foarte interesante, din partea carora vei primi suport si intelegere.

    Descriere companie client:
    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Absolvent de facultate

    · De preferat, experienta profesionala anterioara

    · Fluenta in limba engleza si limba franceza (scris si vorbit)

    · Cunostinte solide operare a calculatorului

    Competente:

    · Intelegerea felului in care se desfasoara activitatile in mediul near/offshore

    · Experienta de lucru cu proceduri si reguli

    · Excelente abilitati de comunicare si orientare spre client

    · Responsibilitate fata de business si vanzari pentru a asigura respectarea procedurilor interne ale companiei

    · Cunostinte bune in administrarea afacerii

    · Intelegerea mediului de afaceri

    · Abilitati de instruire (intern si extern)

    Responsabilitati

    · Preluarea completa a responsabilitatilor de front office (FO) si coordonarea activitatilor de complexitate medie pe intreg fluxul de proces ce include implicarea partenerilor interni si externi. Aplicarea si utilizarea in mod activ a proceselor interne si externe. Acordarea de suport pentru intrebarile din partea echipei de vanzari si a companiilor de outsourcing.

    ·Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei.

    · Asigura verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului.


    · Mentinerea unui nivel inalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicari proactive precum si o acuratete sporita a datelor.

    · Asigurarea interfetei intre departamentul de vanzari, business, departamentul de distributie, centru de operatiuni, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns.

    · Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar.

    · Ocazional, va fi preluata coordonarea din punct de vedere administrativ pentru proiectele clientilor.

    · Procesele care vor fi adaptate pentru nevoile clientilor vor fi dezvoltate in contextul unui management eficace.

    · Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces.

    · Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor HPS.

    · Prezentarea si escladarea subiectelor aflate in aria de responsabilitate a echipei de management, a propriei echipe si a celor adiacente

    · Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare

    · Alinierea la standardele companiei ale conduitei in afaceri.

    · Cunoasterea si alinierea la valorile companiei.

    · Cunoasterea si utilixarea conexiunilor interne companiei.

    · Analizarea proceselor si a studiilor de afaceri cu scopul imbunatatirii procesului.

    · Furnizarea de training si indrumare online pentru clienti (de ex. Sistemul SCA)

    · Monitorizarea procesului pe intreg fluxul sau intre back office si front office

    · Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)