Administrator Cont Client- Maghiara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Administrator Cont Client- Maghiara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.11.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
- Cunoştinţe fluente de limba engleză plus maghiara obligatoriu
- Excelente aptitudini de comunicare
- Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
- Simţ practic al afacerilor
1. Suport Operational acordat clientilor/partenerilor companiei
- Furnizarea de suport clientilor/partenerilor, zilnic, via telefon si mail
- Gestioneaza si coordoneaza fiecare cerere de programare a comezii si prioritizare impreuna cu furnizorii pentru a indeplini asteptarile partenerului/clientului
- Gestioneaza solicitari care provin de la client/partener si de la departamentele interne
2. Procesarea comenzii
- Responsabil pentru comenzile si solicitarile care vin de la client/partener
- Administreaza comenzile si problemele ridicate de catre echipa de Support Comenzi.
- Responsabil de incadrarea in intervalele stabilite la nivel de afacere pentru timpii de raspuns si de reactie pentru situatii sau procese bine definite
- Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de support comenzi, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie.
3. Comunicarea
- Actioneaza ca si punct unic de contact pentru client/partener pentru a asigura satisfactia acestuia
- Comunica toate informatiile relevante catre client/partener care se regasesc in aria sa de responsabilitate
- Asigura interfata cu partenerul/clientul pentru toate tarile, birourile locale, departamentele de contractare, urmarire a incasarii, logistica si furnizorii din toata lumea
- Mentine contacte stranse cu echipa de vanzari din tara respectiva
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Controlor gestiune - Agribusiness BUCURESTI, | |
Contabil senior BUCURESTI, | |
Procurement Operations Technical Contract Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (153) |
Raporteaza eroarea la