Administrator Cont Client- Maghiara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Administrator Cont Client- Maghiara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru
    - Cunoştinţe fluente de limba engleză plus maghiara obligatoriu
    - Excelente aptitudini de comunicare
    - Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint
    - Simţ practic al afacerilor

    Responsabilitati

    1. Suport Operational acordat clientilor/partenerilor companiei
    - Furnizarea de suport clientilor/partenerilor, zilnic, via telefon si mail
    - Gestioneaza si coordoneaza fiecare cerere de programare a comezii si prioritizare impreuna cu furnizorii pentru a indeplini asteptarile partenerului/clientului
    - Gestioneaza solicitari care provin de la client/partener si de la departamentele interne
    2. Procesarea comenzii
    - Responsabil pentru comenzile si solicitarile care vin de la client/partener
    - Administreaza comenzile si problemele ridicate de catre echipa de Support Comenzi.
    - Responsabil de incadrarea in intervalele stabilite la nivel de afacere pentru timpii de raspuns si de reactie pentru situatii sau procese bine definite
    - Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de support comenzi, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie.
    3. Comunicarea
    - Actioneaza ca si punct unic de contact pentru client/partener pentru a asigura satisfactia acestuia
    - Comunica toate informatiile relevante catre client/partener care se regasesc in aria sa de responsabilitate
    - Asigura interfata cu partenerul/clientul pentru toate tarile, birourile locale, departamentele de contractare, urmarire a incasarii, logistica si furnizorii din toata lumea
    - Mentine contacte stranse cu echipa de vanzari din tara respectiva


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (153)