Logistics Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Logistics Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
-experienta in Logistica si Transporturi
-limba engleza fluent
-experienta in folosirea sistemelor de tip CRM (eg. SAP)
-orientare catre client
-aptitudini analitice, de planificare si negociere
-foarte bun managementa al timpului
-experienta anterioara intr-o echipa multiculturala
•Asigura livrarea la timp catre clienti (finali si intermediari), indeplinind conditiile de calitate si termenele de livrare asumate
•Monitorizarea zilnica a performantei livrarilor, evitand deviatiile si actionand pentru respectarea conditiilor
•Asigura interfata logistica cu depozitele, fabricile, depozitele de consolidare si transportatorii din cadrul PSG Supply Chain. Actioneaza ca prim punct de escalare pentru toate canalele de distributie.
•Sustine proiectele si initiativele de imbunatatire a activitatii PSG Supply Chain si Platform Logistics.
•Reprezinta PSG Logistics in proiecte si forumuri legate de fluxurile inbound si IDS
•Sustine implementarea schimbarilor din retea, folosind indicatorii de performanta.
•Coordoneaza fluxurile de retur din regiunea desemnata, asigurand atingerea indicatorilor
•Evalueaza si poate participa la intalnirile MBR/ QBR cu transportatorii, indicand
posibile imbunatatiri prin date concrete
•Identifica si dezvolta oportunitatile de imbunatatire din cadrul PSG Logistics, in termeni de viteza, calitate si costuri
•Identifica riscurile care pot impiedica indeplinirea asteptarilor clientilor si ia masuri de reducere a impactului acestora
•Impartaseste experientele de buna practica in cadrul Business Unit si Platform Logistics
•Coordoneaza cu departamentele relevante din cadrul companiei escalarile operationale primite de la clientii interni , asigurand informatii corecte si in timp util
•Identifica prioritatile operationale impreuna cu transportatorii, in cadrul conferintelor telefonice zilnice/ saptamanale si se aliniaza cu reprezentantii celorlalte Business Units
•Coordoneaza relatia cu echipele de operatiuni ale transportatorilor, impartasind punctul de vedere al PSG Logistics si castigand sprijin pentru initiativele sale
•Coordoneaza comunicarea cu stakeholderii companiei oferind informatii despre sanatatea retelei sau despre posibilele riscuri
•Controleaza costurile aditionale prin investigarea motivului acestora si evalueaza alternativele mai putin costisitoare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Logistics Trainee with English (Full Time) Hybrid | |
Date base & Application Administrator Hybrid | |
SAP Logistics Academy (German & French) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (32) |
Raporteaza eroarea la