Call Center Telekom Romania Communications
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Call Center Telekom Romania Communications active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.11.2014 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
Bune cunostinte de operare calculator;
Cunostinte solide de limba romana;
Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
Autocontrol, stabilitate emotionala;
Adaptabilitate;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres;
Disponibilitate de a lucra in tura.
- Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
- Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
- Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
- Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
- Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (363) |
Raporteaza eroarea la