Social Media Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Social Media Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.09.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    -Studii superioare finalizate in domeniile marketing/comunicare/PR sau alte domenii conexe;
    -Cunoasterea platformelor social media (Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube, etc)
    -Abilitati de comunicare si negociere;
    -Atitudine pozitiva si proactiva;
    -Capacitate de gestionare simultană a sarcinilor;
    -Cunoasterea limbii engleze cel putin nivel mediu.

    Responsabilitati

    -Colaborareaza cu departamentele de marketing si PR in vederea dezvoltarii unei strategii de social media;
    -Mentine legatura cu agentiile de PR colaboratoare si participa la dezvoltarea de continut pentru canalele media;
    -Monitorizeaza si interactioneaza constant cu intreaga comunitate social media, prin postarea si selectarea comentariilor relevante;
    -Analizeaza bloguri din domeniu, stabileste parteneriate cu bloggeri si le furnizeaza continutul informational;
    -Participa la evaluarea calitatii programelor din social media si propune noi indicatori de performanta pentru viitoarele campanii.

    Alte informatii

    -Posibilitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti, deschisi la comunicare si interactiune;
    -Participarea la evenimente de profil, traininguri si workshopuri;
    -Mediu de lucru dinamic si provocator.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)