Administrator Cont Client - Italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Administrator Cont Client - Italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    - Minim 1 an de experienţă anterioara de lucru

    - Cunoştinţe fluente de limba engleză si limba italiana

    - Excelente aptitudini de comunicare

    - Experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint

    - Simţ practic al afacerilor

    COMPETENŢE

    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client

    - Bune Abilitati de planificare/organizare

    - Orientare catre rezultat

    - Foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier

    - Flexibil şi adaptabil

    - Pronuntate aptitudini analitice

    - Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii

    - Capacitate de analiza

    - Abilitatea de a lucra sub presiune

    - Respectă termenele limită convenite pentru acţiune

    - Orientat catre continua dezvoltare

    Responsabilitati

    - Însusirea unor aptitudini avansate (bună cunoaştere a proceselor şi instrumentelor) pentru a fi capabil să finalizeze sarcini/îndatoriri cu un grad avansat de complexitate;
    - Dobîndirea unei bune înţelegeri a aspectelor generale ale postului şi familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei;
    - Autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite;
    - Capacitate de analiza si sinteza si de gasire a unor solutii;
    - Capacitate de consiliere si/sau indrumare a colegilor, clientilor, partenerilor;
    - Spirit de echipa si capacitate de a lucra independent;
    - Abilităţi în utilizarea calculatoarelor şi a altor echipamente informatice;
    - Disciplina profesionala

    1. Suport Operational acordat clientilor/partenerilor companiei

    - Furnizarea de suport clientilor/partenerilor, zilnic, via telefon si mail
    - Gestioneaza si coordoneaza fiecare cerere de programare a comezii si prioritizare impreuna cu furnizorii pentru a indeplini asteptarile partenerului/clientului
    - Gestioneaza solicitari care provin de la client/partener si de la departamentele interne
    - Informeaza coordonatorul echipei de indata ce o problema apare

    2. Procesarea comenzii
    - Responsabil pentru comenzile si solicitarile care vin de la client/partener
    - Administreaza comenzile si problemele ridicate de catre echipa de Support Comenzi.
    - Responsabil de incadrarea in intervalele stabilite la nivel de afacere pentru timpii de raspuns si de reactie pentru situatii sau procese bine definite

    3. Sprijin pentru Centrul de Servicii din India
    - Gestionarea interactiunilor zilnice cu echipa de support comenzi, gasirea de solutii la problemele si situatiile aparute, furnizarea de informatii de process atunci cand este nevoie
    - Se asigura ca standardele agreate in privinta furnizarii serviciilor sunt indeplinite

    4. Comunicarea
    - Actioneaza ca si punct unic de contact pentru client/partener pentru a asigura satisfactia acestuia
    - Comunica toate informatiile relevante catre client/partener care se regasesc in aria sa de responsabilitate
    - Asigura interfata cu partenerul/clientul pentru toate tarile, birourile locale, departamentele de contractare, urmarire a incasarii, logistica si furnizorii din toata lumea
    - Mentine contacte stranse cu echipa de vanzari din tara respectiva

    5. Managementul comenzilor in curs de rezolvare
    - Monitorizarea proactiva a comenzilor nerezolvate utilizand diferite instrumente si rapoarte – desfasurarea activitatii cu evitare a escalarilor
    - Furnizarea de vizibilitate continua a situatiei comenzilor in curs de rezolvare catre client/partener si deparatmentele nationale, in special in timpul sfarsitului de trimestru si de an fiscal
    - Asigura comunicarea catre client/partener si echipa de vanzari a organizatiei intr-o maniera structurata si cu informatii de calitate referitoare la problemele care afecteaza comenzile in curs de rezolvare
    - Gestioneaza situatii speciale si exceptionale (e.g. retururi, modificari de comenzi, coordonare a livrarii)

    6. Dispute
    - Trateaza toate disputele relevante, in concordanta cu delimitarea responsabilitatilor specificata intr-un document formal, special creat in acest sens

    7. Escalari
    - Trateaza la timp toate cererile scrise sau verbale ale clientului/partenerului
    - Furnizeaza clientilor/partenerilor solutii cand apar probleme, utilizand eficient reteaua companiei

    8. Control
    - Se asigura ca standardele si cerintele de audit ale companiei sunt indeplinite si mentinute
    - Contribuie la indeplinirea indicatorilor de process si de referinta ai afacerii

    9. Se asigura ca profilul clientului/partenerului de indeplinire a comenzii este utilizat si actualizat continuu

    10. Training şi comunicare
    - Participă la toate şedinţele de fomare necesare şi oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea trainingurilor
    - Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
    - Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
    - Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
    - Asigură transparenţa informaţiilor, documentându-se adecvat şi stocând pe pagina interna de web a departamentului informaţiile de interes public.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    2564 RON NET / luna
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (543)