Back Office position for German Speakers

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Back Office position for German Speakers active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.07.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    • Cunoştinţe fluente de limba engleză şi germana
    • Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint);
    • Bune aptitudini de comunicare;
    • Abilitate de a lucra cu cifre.
    • Abilitati de comunicare
    • Orientare catre client
    • Capacitate de analiza
    • Proactivitate, autonomie si profesionalism

    Responsabilitati

    • Monitorizarea si solutionarea request-urilor primite de la clienti cu privire la serviciile de reparatii efectuate de catre companie
    • Efectuarea de verificari pentru asigurarea acuratetei datelor de pe factura
    • Completarea de rapoarte lunare si ad-hoc legate de activitatea operationala
    • Comunicare permanente cu toate departamentele implicate (echipa de salesi din tara, echipa de BO, Credit and Collection, etc)
    • Respectarea regulilor de compliance si a procedurilor in vigoare;
    • Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate în posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale;
    • Asigură back-upul adecvat şi continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare
    pe durata concediului şi a altor absenţe; asigura back-up-ul necesar membrilor din departament;
    • Aplică politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor şi cerinţelor de audit ale companiei;
    • Respectă politicile de confidenţialitate şi informaţii private ale companiei conform contractului de munca;
    • Responsabil de asigurarea conduitei personale, păstrând standardele de conduită, pe durata reprezentării companiei;
    • Respecta prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara;


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (567)