Back Office position for German Speakers
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Back Office position for German Speakers active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.07.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
• Cunoştinţe fluente de limba engleză şi germana
• Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint);
• Bune aptitudini de comunicare;
• Abilitate de a lucra cu cifre.
• Abilitati de comunicare
• Orientare catre client
• Capacitate de analiza
• Proactivitate, autonomie si profesionalism
• Monitorizarea si solutionarea request-urilor primite de la clienti cu privire la serviciile de reparatii efectuate de catre companie
• Efectuarea de verificari pentru asigurarea acuratetei datelor de pe factura
• Completarea de rapoarte lunare si ad-hoc legate de activitatea operationala
• Comunicare permanente cu toate departamentele implicate (echipa de salesi din tara, echipa de BO, Credit and Collection, etc)
• Respectarea regulilor de compliance si a procedurilor in vigoare;
• Responsabil de a proteja echipamentele departamentului aflate în posesia sa pe durata desfasurarii activitatii sale;
• Asigură back-upul adecvat şi continuarea activitatii sale prin predarea informatiilor necesare
pe durata concediului şi a altor absenţe; asigura back-up-ul necesar membrilor din departament;
• Aplică politicile de Control & Calitate pentru a asigura respectarea politicilor şi cerinţelor de audit ale companiei;
• Respectă politicile de confidenţialitate şi informaţii private ale companiei conform contractului de munca;
• Responsabil de asigurarea conduitei personale, păstrând standardele de conduită, pe durata reprezentării companiei;
• Respecta prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
GAcademy - Language upskilling program for French speakers (Bucharest, RO) Aplica fara CV | |
BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (567) |
Raporteaza eroarea la