Procurement Agent- entry-level
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Procurement Agent- entry-level active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.08.2014 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
- Absolvent de facultate
- Fluenta in limba engleza si alta limba europeana (scris si vorbit)
- Cunostinte solide de operare a calculatorului si a pachetului Microsoft
- Intelegerea procesului de achizitii (min. 1 an experienta)
- Cunostintele de Compass/SAP sunt un plus
- Cunostinte financiar-contabile sunt un plus
- Abilitati analitice
- Bune abilitati de organizare
- Stapanirea modelelor de bugetare CAN si ORC
- Excelente abilitati de comunicare si orientare spre client
- Responsibilitate fata de business pentru a asigura respectarea procedurilor interne ale companiei
- Capacitatea de a lucra in mod autonom si de a lua decizii in mod independent
- Spirit de initiativa
- Abilitati foarte bune de a identifica problemele si de a gasi solutii
- Intelegerea felului in care se desfasoara activitatile in mediul near/offshore
- Automotivare
- Flexibilitate
- Gestionarea cererilor de achizitionare a serviciilor si produselor HW si SW venite din partea managerilor de Proiecte sau ale clientului intern;
- Obtinerea tuturor aprobarilor/documentelor pentru derularea procesului de achizitie;
- Crearea si monitorizarea ORC-ului/CAN -ului pana cand se obtine aprobarea finala;
- Oferirea de informatii despre statusul PSC/PO/ORC/CAN pe email sau via alte mijloace (platfome online etc) ;
- Coordonarea cererilor de extensie sau corectare de PO-uri ;
- Verificarea starii bugetului alocat pe comanda/proiect si incarcarea bugetelor pentru fiecare comanda/proiect;
- Incarcarea comanzii in Aplicatia interna in functie de tipul de comanda(Aries);
- Urmarirea cazurilor deschise si contributia la solutionarea acestora;
- Pregatirea a diferite rapoarte pentru clientul extern si pentru managementul intern;
- Pastrarea legaturilor cu echipele interne in vedrerea rezolvarii diferitelor probleme ivite sau pentru imbunatatirea proceselor;
- Oferirea de informatii necesare Project Manager-ilor in vederea aflarii bugetului disponibil pe un anumit CAN, astfel incat acesta sa suporte o anumita achizitie;
- Asistenta oferita Project Manager-ilor, impreuna cu echipele FAM, in alegerea CAN-ului potrivit pentru o anumita achizitie;
- Oferirea de sugestii procedurale in cazul problemelor de facturare ;
- Crearea si mentinerea la zi a procedurilor de lucru detaliate si a hartii fluxurilor de process pentru fiecare deal ( TACM, process maps);
- Coordonarea echipelor interne in vederea rezolvarii reclamatiilor primite;
- Efectuarea sarcinilor repartizate si folosirea experientei personale si a judecatii independente in alinierea muncii individuale la strategia generala;
- Propunerea si dezvolatarea schimbarilor in procesul actual (in legatura directa cu contul) in vederea reducerii timpilor de lucru si a imbunatatirii procesului in beneficiul contului;
- Abilitatea de a aplica propria expertiza in vederea rezolvarii unei palete variate de probleme de business;
- Prioritizarea sarcinilor, gestionarea tuturor situatiilor critice in timp util; ajustarea fluxului de lucru in conformitate cu prioritatile de business;
- Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar;
- Mentinerea unui nivel inalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicari proactive precum si o acuratete sporita a datelor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid Hybrid | |
Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid Hybrid | |
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (97) |
Raporteaza eroarea la