Management Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Enterprise Concept active.


Vezi toate job-urile Management Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Enterprise Concept
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.08.2014
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Fondata in 2005, Enterprise Concept este recunoscuta pentru capacitatea de a crea o legatura covalenta intre Consultanta de Management si executia IT, asigurand armonizarea perfecta intre strategie manageriala si cele mai avansate tehnologii utilizate in transformarea organizatiilor publice si private.

    Enterprise Concept lucreaza intr-o maniera care contesta status quo-ul, ajutand clientul sa evolueze spre un model de business agil si competitiv, pe baza tehnologiilor de ultima ora.

    In cadrul celor peste 12 ani de experienta, compania s-a remarcat prin a fi un grup profesionist de consultanti, pregatiti sa reproiecteze modele de business si sa genereze valoare adaugata prin pozitionarea tehnologiei ca o baza de crestere.

    Compania combina intr-un mod creativ consultanta de afaceri centrata pe procese de business (BPM), cu executia tehnica si ajuta clientii sa atinga excelenta operationala, prin intermediul urmatoarelor linii de business:

    - Business Process Management & Enterprise Performance Management - consultanta si implementare;
    - Solutii personalizate - construite pe procese specifice de business;
    - Enterprise Automaters - vizeaza optimizarea si automatizarea fluxurilor recurente, standardizate, derulate in cadrul organizatiilor-client.

    Cerinte

    - Studii superioare - stiinte economice sau domenii conexe
    - Experienta in management consulting, audit, consultanta financiara - minim 6 luni
    - Intelegere buna a conceptelor si teoriilor de management, intelegere generala a proceselor de afaceri, a modului de organizare al unei firme
    - Notiuni de business process management
    - MS Office nivel mediu / avansat (Word, Excel, Power Point)
    - Experienta cu alte pachete IT si cunostinte informatice constituie un avantaj (SAP, Oracle, Instrumente de analiza financiara si de management)
    - Orientare spre client, flexibil si adaptativ
    - Foarte bun comunicator, gandire si exprimare structurata
    - Abilitati analitice, problem-solving, invatare rapida
    - Engleza - avansat, scris si vorbit, o a doua limba reprezinta un avantaj
    - Cultura generala solida, simt estetic dezvoltat, creativitate

    Responsabilitati

    - Asistarea Senior Business Analyst si Project Manager in definirea si implementarea proiectelor
    - Comunicare cu clientii, derularea intalnirilor si a interviurilor, analiza de business
    - Elaborarea documentatiei de proiect ("scope of work" / procese, specificatii functionale, scenarii de testare, manuale pentru utilizatori, prezentari si alte materiale necesare)
    - Suport la implementarea de solutii IT - testare, training utilizatori
    - Disponibilitate de a calatori, inclusiv in afara tarii
    - Elaborare de oferte si prezentari ale solutiilor, asistarea echipei de vanzari

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)