Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Help Net Farma active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Help Net Farma
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.
    În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.

    Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine!



    Cerinte

    • Absolvent studii superioare;
    • Mininum 4 ani experienta in activitatea de payroll – preferabil companii mari (min. 500 angajati);
    • Cunoastere a unor softuri HR: Charisma HR, True HR – prezinta un avantaj;
    • Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
    • Cunostinte operare PC – MsOffice (Excel);
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Bune abilitati de organizare, atentie la detalii;
    • Capacitate de prioritizare a sarcinilor.

    Responsabilitati

    • Gestionarea procesului de calcul salarial;
    • Urmarirea, centralizarea si verificarea pontajelor;
    • Colectarea si verificarea datelor necesare calculului salarial si actualizarea acestora in HRIS;
    • Gestionarea si verificarea situatiilor de poprire salariala; gestionarea si verificarea avansurilor salariale acordate salariatilor, cu respectarea procedurilor interne;
    • Intocmirea statelor de plata si a situatiilor ce deriva din calculul salarial (bonusuri primite, ore suplimentare etc);
    • Verificarea si centralizarea taxelor si impozitelor aferente calculului salarial;
    • Intocmirea lunara a situatiei tichetelor de masa/carduri meniu pentru angajati si asigurarea distribuirii acestora;
    • Consilierea salariatilor privind modul de calcul al salariilor, concediilor, deducerilor, etc
    • Intocmirea si depunerea in termenul legal a declaraţiilor aferente procesului de remunerare a angajatilor
    • Colaborarea cu departamentul Financiar pentru realizarea platilor salariale.

    Alte informatii

    Compania asigura transportul angajatilor din P-ta Victoriei (metrou) si P-ta Presei cu shuttle bus-urile companiei.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Cursuri
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Zile libere suplimentare
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Loc de parcare
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (71)