Customer Care - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Customer Care - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2024
    Remote work: On-site

    La ENGIE Romania , dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.

    În prezent, căutăm o persoană organizată, empatică și atentă la detalii pentru a se alătura echipei ENGIE în calitate de   RESPONSABIL CUSTOMER CARE SI ADMINISTRATIV  - perioadă determinată 12 luni.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei promova imaginea companiei prin adoptarea unui comportament adecvat în interacțiunea cu clientul, respectiv: respect (limbaj și atitudine), corectitudine în abordarea situațiilor și capacitate de a atenua potențiale conflicte.
    • Vei intampina clientiiși vei indentifica problemele acestora, precum și factorii care afectează calitatea relației client - companie.
    • Vei gestiona solicitările și reclamațiile clienților, precum și corespondența cu aceștia, dar și cu autoritățile locale.
    • Vei desfășura activități de promovare/ofertare, încheiere, modificare sau reziliere a contractelor de furnizare gaze/prestări servicii  pentru clienți.
    • Vei actualiza bazele de date cu informații despre clienți în baza solicitărilor acestora;
    • Vei elibera copii după contracte și facturi, la solicitarea clienților.
    • Vei arhiva și organiza documentele cu care vei lucra.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • Minimum 1 an experiență într-o poziție similară;
    • Cunoștinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU și CRM);
    • Abilități de comunicare și prezentare;
    • Experiență în lucrul cu clienții;
    • Capacitatea de a asculta și de a rezolva problemele clienților.

    Beneficii
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

     Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
    În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Despre ENGIE
    Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electrică. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au peste 4.000 de angajaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (805)