Account Manager - Back Office

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Alt oras
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui Account Manager - Back Office pentru unul dintre clientii nostri, in Bucuresti. Daca esti o persoana proactiva, cu abilitati excelente de comunicare si cu o atentie deosebita la detalii, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.

    Care sunt cerintele?

    - Studii superioare;
    - Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
    - Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
    - Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
    - Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
    - Responsabilitate, initiativa;
    - Abilitați de lucru in echipa;
    - Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
    - Cunostinte de limba engleza – nivel mediu.

    Responsabilitati

    - Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
    - Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
    - Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
    - Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
    - Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
    - Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
    - Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
    - Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei.

    Alte informatii

    Dacă indeplinesti cerintele si iti doresti sa ai parte de un mediu de lucru dinamic, asteptam sa te cunoastem!

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (194)