Asistent Achizitii - Hibrid

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii - Hibrid active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii superioare într-un domeniu economic preferabil;
    - Cunoștințe de limbă engleza la nivel B1;
    - Abilități practice în utilizarea MS Office;
    - Experiență minimă de 1 an în domeniile aprovizionare, logistică, operare documente primare în contabilitate sau comerț.

    Responsabilitati

    - Gestionează și transmite comenzile pentru marfă, consumabile și servicii către furnizori pentru sucursale, depozite, francize și sediu.
    - Furnizează asistență administrativă pentru asigurarea aprovizionării și optimizează eficiența procesului de achiziții pentru sucursale, depozite și francize.
    - Monitorizează continuu condițiile de achiziție a anvelopelor pentru toate liniile de produse și mărci și verifică corectitudinea prețurilor raportate la condițiile contractuale.
    - Gestionează situațiile de dificultate sau întârziere în livrare și inițiază acțiunile necesare pentru rezolvare.
    - Participă la elaborarea cererilor de ofertă și a comenzilor de campanie.
    - Transmite comenzile furnizorilor și le înregistrează în sistemele informatice corespunzătoare.
    - Raportează non-conformitățile constatate la primirea comenzilor și recepțiilor către sucursale, depozite, departamente și furnizori.
    - Contribuie la gestionarea stocului optim, propune acțiuni de optimizare a acestuia și monitorizează calitatea stocului, elaborând rapoarte despre stocurile fără mișcare.
    - Introduce zilnic în sistemele informatice toate documentele și informațiile aferente responsabilităților sale.

    Alte informatii

    Se lucrează o zi pe săptămână la birou;
    Se oferă traininguri de dezvoltare continuă.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (24)