Analist Date

Angajator: Yusen Logistics Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Retail - Comert
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 28.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.
    Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.
    Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in transportul aerian la nivel international.
    Yusen Logistics cunoaște valoarea oamenilor, crede în devotamentul angajaților, a echității, a bunăstării și a dezvoltării acestora.
    Oferim programe de dezvoltare și de formare profesională pentru a sprijini creșterea și progresul angajaților.
    Credem în importanța inițiativelor de contribuție socială globală ca modalitate de a ne demonstra valorile și de a contribui la societate.

    Viziunea Yusen: “Connecting people, businesses, and communities to a better future – through logistics”

    Cerinte

    - Cunoștințe în Microsoft Office (Excel, PowerPoint) și capacitatea de a învăța repede;
    - Abilități de comunicare;
    - Cunostinte lb engleză;
    - Cunoștințele SAP sunt un plus – MM01 și MM02;

    Responsabilitati

    - Introducerea / Modificarea informatiilor in sistem (materiale achiziționate extern, introducere de materii prime fabricate și subcompoziții); - Gestionați solicitările utilizatorilor pentru noi date de bază și modificări ale datelor de bază existente;
    - Modificarea / Actualizarea stocurilor;
    - Monitorizarea & transmiterea rapoartelor specifice;
    - Acorda suport colegilor in diverse situatii operationale;

    Alte informatii

    - Salariu competitiv;
    - Tichete de masa;
    - Al 13-lea salariu;
    - Diverse prime si bonusari;
    - Oportunitati reale de dezvoltare in cadrul unei compani internationale;

    Locatie: Sector 6-Bucuresti (zona Pacii)
    Program: luni-vineri (se lucreaza doar de la birou)

    Te asteptam alaturi de noi!

    Beneficii

    • Bonus anual
    • Al 13-lea salariu
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Tichete de masa
    • Tichete culturale
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (85)