Contabil junior

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.

    Cerinte

    Ce căutăm:

    - Orientare spre rezolvarea problemelor şi găsirea de soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte;
    - Persoana implicata, atenta la detalii, care sa înțeleaga si sa respecte procedurile companiei;
    - Să poata comunica clar şi concis, atât în scris cât şi verbal; sa isi asume responsabilitatea postului si a activitatilor zilnice;
    - Persoană flexibilă și care poate lucra atât în echipă precum și indiviual;
    - Studii superioare finalizate sau Master în curs (reprezintă avantaj Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune);
    - Experiența in domeniu nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj;
    - Cunoștințe cel putin medii a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
    - Engleza – nivel mediu (interfața ERP-ului este in limba engleza);
    - Alte cursuri si certificări relevante pentru poziție reprezinta un plus.

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa:

    - Verificarea zilnica privind integrarea vanzarilor in ERP-ul contabil folosit (SAP), comparativ cu rapoartele fiscale si inchiderea de zi la nivel de magazin;
    - Construirea zilnica a diverselor analize in Excel;
    - Folosirea zilnica a diverselor rapoarte generate din ERP-ul intern (MicroStrategy BI) sau solicitarea construirii acestora catre echipa de IT locala;
    - Verificarea privind salvarea documentelor aferente inchiderilor de zi de catre managerii magazinelor pe server-ul intern Lagardere, conform procedurilor interne;
    - Reconcilierea zilnica a vanzarilor cu extrasele bancare;
    - Comunicarea interna cu departamentele implicate in procesul de vanzare pentru semnalarea si corectarea eventualelor diferente;
    - Comunicarea cu managerii de magazine referitoare la diferentele sesizate in urma reconcilierii raportelor fiscale zilnice cu vanzarile integrate in ERP, precum si a eventualelor diferente cu privire la depunerea incasarilor Cash la banca;
    - Alte activitati delegate de Team Leader.

    Alte informatii

    CE OFERIM:

    - Un mediu profesionist, dinamic, in continua dezvoltare, cu focus pe rezultate si grija fata de oameni;
    - Sistem de lucru hibrid și program flexibil. La birou nu avem dress code, dar vei vedea ca se poarta veselia si interactiunea relaxata.
    - Bonus de performanta in functie de senioritate si de atingerea obiectivelor;
    - Buget de beneficii, iar daca iti place sa citesti, sa stii ca suntem prieteni cu Bookster;
    - Tichete cadou de Paste si Craciun;
    - Prima pentru evenimente deosebite (casatorie, nastere copil, etc.);
    - Interes pentru dezvoltarea ta personala si profesionala, prin programe de Learning & Development;
    - Primire calduroasa in echipa de CSR, pentru a lasa o amprenta a faptelor bune in comunitate. Ne place sa facem bine in jurul nostru!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (107)