Sales Consultant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Universum Events active.Vezi toate job-urile Sales Consultant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Universum Events |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.04.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Daca inca nu ai apucat sa ne cunosti, noi suntem Universum Events, cea mai mare companie organizatoare evenimente business si corporate din Romania. Activam cu pasiune si profesionalism in aceasta industrie de peste 15 ani, creand concepte unice si inovative pentru clientii nostri.
Cine suntem? ⤵️
Suntem echipa Concept Tech Events, una dintre diviziile UNIVERSUM, care organizează cele mai ample evenimente de business din Europa Centrală și de Est:
Bucharest Tech Week » evenimentul care plasează Bucureștiul pe harta tehnologiei internaționale, reunește anual mai bine de 30.000 de pasionați de tehnologie.
GoTech World » este cea mai amplă expo-conferință B2B din Europa Centrală și Est, cu peste 16.000 participanți, și anual, timp de două zile, devine cel mai important HUB tehnologic din regiune.
Ce așteptări avem de la viitorul coleg? ⤵️
La baza oricărui eveniment pe care îl organizăm, vei regăsi dedicarea, energia și deschiderea către inovație. De aceea, ne dorim să colaborăm cu o persoană open-minded, cu multă energie, curioasă, organizată & dornică să se dezvolte și să interacționeze cu oamenii.
Despre job: 📑
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru jobul de Telesales Officer cu principala responsabilitate în vânzarea prin telefon si email de bilete de acces la evenimentele B2B pe care le organizam.
Job-ul este full-time, tip hibrid, iar in apropierea evenimentelor, pentru o mai buna coordonare a echipelor, se lucreaza doar de la birou.
Care vor fi responsabilitățile tale? ⬇
• Contactezi clienții din baza de date telefonic, email sau LinkedIn, identifici nevoile lor și creezi oferte de bilete de acces la evenimentele pe care le organizăm;
• Vei interacționa cu clienți din diverse domenii: HR, Marketing, Sales, IT;
• Le vei oferi informații și suport clienților într-un mod corect și profesionist;
• Vei folosi Google Drive, CRM și suita MSOffice pentru colectarea informațiilor primite de la clienți;
• Alături de echipă, în apropierea evenimentului vei fi implicat activ în rezolvarea task-urilor cu privire la organizarea evenimentelor;
• Colaborezi strans cu celelalte departamente: Partnerships Sales, Agenda si Financiar.
Cum știi că te potrivești în echipa noastră? 📋
• Ești dinamic, proactiv, organizat și auto-motivat;
• Ești pasionat de vânzări și ești orientat spre atingerea obiectivelor;
• Ai înclinație naturală spre negociere;
• Ai o atitudine proactivă de găsire a soluțiilor în situații de toate felurile;
• Esti un bun comunicator, cu capacitatea de a relaționa bine cu cei din jur;
• Vorbești engleză la nivel cel puțin mediu;
• Ai un apetit pentru învățare și dezvoltare continuă;
• Stăpânești foarte bine suita MS Office;
Este un plus dacă: ✅
• Ai o experiență anterioară pe o poziție de Sales/Telesales;
• Ai experiență în ONG-uri sau organizații studențești.
Ce oferim noi: 🎁
• Comision din vânzari;
• Bonus pentru activități/proiecte auxiliare;
• Laptop și telefon;
• Un mediu de lucru motivant;
• Flexibilitate;
• Locație aproape de metrou;
• Oportunitate de avansare și dezvoltare continuă;
• Traininguri de specialitate.
Dacă pare că despre tine este vorba în această descriere, te așteptăm să ne cunoaștem.
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Teambuilding-uri / excursii
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales consultant Aplica fara CV | |
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (209) |
Raporteaza eroarea la