Economist/Contabil

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte


    - Studii superioare economice finalizate (studii universitare de licență și eventual masterat)
    - Experienta profesionala de minim 3 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar/contabil al unei societati.
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva, cu disponibilitate pentru program prelungit si cu un grad inalt de profesionalism;
    - Abilitati de comunicare, coordonare, analiza si sinteza, atentie la detalii, pentru o foarte buna gestionare a timpului, avand capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor planificate,

    Responsabilitati

    ECONOMIST - DEPARTAMENT FINANCIAR
    - face parte si isi desfasoara activitatea in cadrul Departamentului Financiar.
    - întocmește și gestionează situații în Excel;
    - ține legătura permanentă cu banca/băncile unde societatea are conturi bancare în lei sau valută pentru depunerea documentelor de încasări și plăți, preluarea zilnică a extraselor de cont în softul informatic și predarea lor departamentului contabilitate;
    - întocmește informări zilnice cu privire la situația încasărilor de la clienti și a plăților către furnizori;
    - înregistrează operațiunile în fișele de client și verifică soldurile conturilor, fișele de cont pentru clienți și furnizori;
    - centralizează și urmărește contractele societății, ținând evidența obligațiilor de plată pe scadențe potrivit legislației în vigoare;
    - întocmește documentele de încasări și plăți prin conturile bancare conform graficului de încasări și plăți/contractelor de credit;
    - întocmește diverse rapoarte solicitate de conducerea societății; actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse situatii/rapoarte privind activitatea societatii.
    - utilizează programele informatice ale EASY CREDIT 4 ALL IFN SA; verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne; monitorizeaza inregistrarea în soft a contractelor, actelor adiționale, deciziilor si a cererilor aferente creditelor;
    - colaboreaza cu economistii Serviciului Supraveghere, analistii financiari/economistii din cadrul agentiilor Easy Credit, asigurand suportul necesar;
    - în exercitarea atribuțiilor de serviciu respectă întocmai prevederile regulamentului operațiunilor de casă;
    - răspunde de efectuarea plăților pe feluri de cheltuieli și încadrarea în plafonul de casă stabilit de lege;
    - efectuază diverse operațiuni în numerar prin casieria unității în lei și în valută;
    - participa la sedintele organizate la locul de munca;
    - alte sarcini primite de la conducerea societății și care sunt conforme cu pregătirea profesională.
    - asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar;

    CONTABIL SENIOR/ECONOMIST - DEPARTAMENT CONTABILITATE
    Atributii principale:

    Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR si de raportare financiara IFRS pentru situatiile financiare individuale;
    Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea colectarii/verificarii informatiilor pentru pregatirea raportarilor trimestriale, semestriale si anuale conform legislatiei in vigoare;
    Participa la cercetarea, verificarea si analizarea modificarilor cadrului de raportare financiara (standarde, interpretari etc) in scopul asigurarii conformitatii raportarilor financiare ale companiei cu cadrul de raportare aplicabil (IFRS);
    Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare lucrărilor efectuate in perioada de audit și le predă Contabilului Șef; Colaboreaza cu auditorul financiar/auditorul intern/auditorul extern cu ocazia misiunilor de audit;
    Exploatează programele financiar-contabile ale societății;
    Participa la intocmirea de analize, raportari, recomandari/opinii/ puncte de vedere, dupa caz, asupra unor aspecte/materiale/documente solicitate de conducerea societatii.
    Participa la actualizarea politicilor si procedurilor contabile;
    Participa la procesul de intocmire a bugetului de venituri si cheltuieli (BVC) anual al societatii;

    Alte atributii:
    Intocmește situația cheltuielilor deductibile/nedeductibile, după analizarea în prealabil a alocării corecte pe conturi a tuturor operațiunilor înregistrate și o predă Contabilului Șef;
    Verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă;
    Verifică situația clasificării creditelor în vederea evidențierii celor neperformante, implicit indicatorii de performanță, reclasificării si expunerilor contractelor clienților societății;
    Verifică înregistrarea cererilor de executare silită în care societatea are calitatea de creditoare, înregistrate în sistemului informatic;
    Intocmește situatia angajamentelor față de instituțiile de credit si cele de leasing;
    Asigură înregistrarea sistematică și cronologică a documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate, deconturilor de cheltuieli și a ordinelor de deplasare; precum și arhivarea lor;
    Verifică jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; Registrele de casă, cu situatia din soft după închiderea lunii;
    Actualizează situațiile extracontabile a obiectelor de inventor; situația imobilizarilor, verifică calculul amortizării și efectuează punctaje cu balanța contabila. Operează în baza bonului de mișcare transferul mijloacelor fixe între gestiuni; Participă la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; anulează chitanțele emise eronat; verifică situația formularelor anulate; nota contabilă privind consumurile.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    Salariu foarte bun. In functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
    Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
    Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
    Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar/ bancar;
    Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila si cu potential;
    Spatiu pentru dezvoltare profesionala;Descrierea companiei

    Easy Credit este o societate romaneasca pe actiuni, infiintata in anul 2009. Compania este una specializata in acordarea de imprumuturi nebancare, autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei.

    Easy Credit ofera credite cu garantie imobiliara, credite nebancare sau credite rapide, oricarei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, imprumuturi ce pornesc de la 5 000 lei si pot ajunge pana lalei. Scopul principal al companiei este acela de a raspunde nevoilor clientilor sai prin produse si servicii de creditare competitive. Easy Credit acorda clientilor sai o grija deosebita, caracteristicile sale principale fiind: - rapiditate - dobanda fixa pe toata perioada contractului - conditii flexibile de acordare a creditului - perioada maxima de rambursare pana la 5 ani - fara comisioane ascunse ( comision de acordare, comision de analiza a dosarului, de administrare sau de rambursare anticipata ).

    Ca angajator, Easy Credit isi doreste o colaborare cat mai lunga si productiva, iar pentru asta rasplateste munca angajatilor sai cu un salariu atractiv si un mediu de lucru placut si dinamic ce ofera perspectiva de dezvoltare a carierei viitoare.

    Cu o echipa tanara si dornica de socializare, astfel ca mediul de lucru sa fie unul extrem de relaxat si placut, compania ia in considerare ideile oamenilor din echipa si le da posibilitatea sa evolueze si sa avanseze in domeniul financiar.

    Punand accentul pe profesionalism si pe calitate, Easy Credit isi doreste sa transforme afacerea in una cunoscuta si apreciata la nivel national. Daca te regasesti in descrierea noastra, esti o persoana activa, energica si ambitioasa, dornica sa experimenteze si sa evolueze in domeniul financiar, punand accent pe calitate si profesionalism, atunci postul oferit de noi poate fi un prim pas pentru cariera ta de succes.

    Te asteptam sa faci parte din echipa Easy Credit.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (179)