Contabil sef
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.04.2024 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
• experienta anterioara relevanta in pozitii similare;
• cunostinte solide despre reglementarile fiscal - contabile si legislatia muncii;
• abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare;
• abilități excelente de comunicare și relaționare în gestionarea echipei;
• cunoștințe avansate de operare în programe contabile tip ERP și MS Office;
• diplomă în contabilitate/finanțe;
Atributiile postului:
• supervizarea și gestionarea eficientă a întregii funcții contabile a unei companii din industria
alimentara incadrata la mari contribuabili ANAF;
• asigurarea conformitatii cu regulamentele financiare și fiscale, elaborând și implementând
proceduri contabile robuste;
• furnizarea de analize financiare precise și rapoarte manageriale pentru sprijinirea proceselor
decizionale ale conducerii;
• conducerea și coordonarea echipei contabile, asigurand o comunicare eficiente în cadrul
departamentului;
• monitorizeaza schimbările legislative și asigurarea respectării acestora, elaborand și
implementand politicile contabile conforme cu reglementările fiscale;
• realizeaza inchiderea de luna – balanta contabila, depunerea declaratiilor fiscale, bilantul
anual si semestrial;
• colaboreaza cu institutiile de control ale statului, banci, leasing si auditori financiari;
• supravegheaza și actualizeaza programele software contabile - competente digitale;
• se consulta cu conducerea în ceea ce privește aspectele financiare și contabile si propune
imbunatatiri ale proceselor contabile existente;
• coordonarea activităților zilnice ale departamentului de contabilitate;
• supravegherea si dezvoltarea echipei de contabili;
• supravegheaza din punct de vedere financiar clientii cheie;
• are relații de serviciu cu toate serviciile, birourile și alte entități funcționale;
• are relații cu persoane juridice și persoane fizice care au tangență cu sfera sa de activitate;
• organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor,
contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea
cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente
patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
• răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se întocmesc și de circuitul lor în cadrul
societății. Pe document se va trece în mod obligatoriu numele, prenumele și funcția celui
care îl întocmește, semnează și răspunde de realitatea datelor trecute în acestea;
• răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel
puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte
ori directorul general al societății o cere;
• organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiarcontabil,
la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a
rezultatelor inventarierii;
• supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
• asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în
vigoare;
• răspunde de respectarea programului de lucru și a disciplinei muncii în cadrul serviciului pe
care îl coordonează;
• răspunde de îndeplinirea oricăror altor sarcini prevăzute de Legea contabilității 82/1991, de
regulamentul de aplicare a acesteia, precum și de celelalte reglementări legale în vigoare, pe
linie economică și financiar-contabilă;
• răspunde disciplinar, civil, material și penal, pentru pagubele provocate unității prin
executarea defectuoasă a atribuțiilor sau prin neexecutarea acestora;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Digitalization Specialist BUCURESTI, | |
Accounts Receivable Accountant with German Timisoara, | |
Iti pregatim +7000 de joburi la care poti aplica - Angajatori de TOP Bucuresti 25-26 Octombrie 2024 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (467) |
Raporteaza eroarea la