Operator Helpdesk - West Gate Park

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.05.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare – IT;
    Experienta in acordarea de suport tehnic IT;
    Atitudine indreptata spre prioritizarea si rezolvarea problemelor raportate de catre utilizatori; capacitate de analiza si solutionare rapida, lucru cu deadline-uri stranse;
    Cunostinte avansate de instalare, intretinere, best practices pentru sistemele de operare si aplicatiile de pe statiile de lucru;
    Cunostinte de baza - Windows, Active Directory, Exchange;
    Cunostinte avansate privind pachetul Microsoft Office;
    Cunostinte avansate in solutionarea problemelor de hardware si de retea;
    Buna cunoastere a limbii engleze – scris si conversational;
    Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    Atitudine pozitiva, acuratete.

    Responsabilitati

    Asigura suport de nivel 1 pentru orice problema de functionalitate a echipamentelor IT si a aplicatiilor bancare;
    Asigura administrarea conturilor de utilizatori in aplicatiile bancare;
    Asigura suport pentru instalarea si configurarea aplicatiilor precum si a profilelor de utilizator pe statiile de lucru;
    Asigura solutionarea problemelor hardware si/sau software care apar pe statiile de lucru; determina sursa problemelor si sfatuiesc utilizatorii cu privire la actiunile pe care trebuie sa le intreprinda;
    Instaleaza la distanta echipamente periferice: imprimante, multifunctionale, scanner;
    Urmareste solicitarile utilizatorilor (venite prin aplicatie, mail si/sau telefon), stabileste prioritatea acestora si asigura solutionarea acestora in functie de prioritate;
    Asigura legatura intre utilizatori si alte departamente ale Bancii, in vederea solutionarii problemelor aparute
    Disponibilitate pentru a lucra in ture precum si in weekend (prin rotatie).

    Alte informatii

    Beneficii

    Flexibilitate:

    decide impreuna cu managerul si fii prezent fizic la birou maxim1 zi/saptamana;
    hybrid la noi e ceva firesc!

    Echilibru viață personală/viața profesională

    pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
    zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
    birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
    zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
    zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta
    asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
    asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
    seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

    Avantaje financiare

    13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
    sustinere financiară pentru evenimente speciale;
    costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
    tichete de masă.

    Training și dezvoltare

    program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
    un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
    plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
    acces la nenumărate sesiuni de training online;
    abonament la Bookster, un prieten apropiat;
    o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

    Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (135)