Financial Controller

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Curtea de Arges
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    • Studii superioare economice sau tehnice;
    • Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară, de preferat într-o companie de productie;
    • Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint) - avansat obligatoriu, SAP poate reprezenta avantaj;
    • Calificari speciale: cunostinte de contabilitate de gestiune;
    • Persoană organizată;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Adaptabilitate, atitudine proactiva, capacitate de a inova;
    • Responsabilitate, capacitate de analiza si atentie la detalii;
    • Spirit analitic: să poată identifica soluții la problemele cu care se confruntă;
    • Simt dezvoltat al eticii profesionale;
    • Limba Engleza - nivel conversational

    Responsabilitati

    • Raportare/Analiză;
    • Asigura gestionarea procesului de raportare lunară a cheltuielilor operaționale aferente centrelor de cost, respectiv a investițiilor;
    • Analiza deviațiilor versus buget și discutarea lor cu responsabilii de departamente;
    • Gestioneaza analizele lunare/ indicatorii în legatură cu activitatea operațională, cu accent pe costul de produs și profitabilitate;
    • Gestioneaza în ERP SAP costul și structura de cost pe produs;
    • Realizeaza analize ad-hoc și previziuni conform solicitărilor;
    • Planificare si Bugetare;
    • Parte a echipei care gestionează întocmirea și monitorizarea bugetului anual, pe termen mediu și a prognozelor (forecast);
    • Oferă sprijin celorlalte funcții și echipe pe teme de controlling;
    • Parte a echipei din Departamentul Financiar care gestioneaza misiunile de audit statutar si intern;
    • Parte a echipei de inventariere a mijloacelor fixe si stocurilor.

    Alte informatii

    Se ofera:

    • Expunerea la mediu de lucru internațional;
    • Un pachet atractiv de beneficii;
    • Oportunitatea de a fi implicat în proiecte internaționale
    • Transport asigurat din Pitesti

    Salariu

    4000 - 5000 RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Curtea de Arges,