Consilier Vânzări

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.


Vezi toate job-urile Consilier Vânzări active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Suntem în căutarea unei persoane potrivite pentru rolul de Consultant Vânzări în cadrul unei companii ce oferă servicii de creditare de tip amanet și schimb valutar și administrează cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux.

    Obiectivul principal al rolului:

    Rolul de Consultant Vânzări presupune atât oferirea suportului clienților, cât și evaluarea validității monedei și a produselor astfel încât să asigure efectuarea schimbului valutar și a întocmirii contractelor de împrumut.



    Cerințe:

    experiență în domeniul vânzărilor sau al agențiilor de schimb valutar
    abilități excelente de relaționare și de servire a clienților
    cunoștințe de bază în utilizare PC și navigare internet
    disponibilitate și deschidere către acumularea cunoștințelor necesare desfășurării activității

    Responsabilitati

    consilierea clienților cu privire la produsele și serviciile oferite
    evaluarea monedei pentru efectuarea schimbului valutar
    efectuarea evaluărilor amănunțite ale obiectelor oferite de clienți pentru amanet, determinând valoarea acestora pe baza condițiilor actuale de piață și întocmirea contractelor de împrumut
    efectuarea procedurilor de încasare și plată a produselor și serviciilor oferite
    aplicarea și respectarea procedurilor cu privire la evaluarea și manipularea obiectelor oferite spre tranzacționare și a monedei de schimb valutar
    asigurarea unui nivel înalt de interacțiune cu clienții

    Alte informatii

    Beneficii:

    program de training specializat domeniului de activitate
    tichete de masă în valoare de 600 lei
    abonament medical la Regina Maria
    bonusuri formate din comision obținut din vânzările efectuate
    primă de Paște și Crăciun în valoare de 600 lei
    decontarea transportului utilizat până la punctul de lucru
    abonament Bookster
    reducere Lensa de 15%
    prețuri preferențiale la produsele proprii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (62)