Back Office Analyst with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Back Office Analyst with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Cunostinte necesare:

    -Orientat spre detalii;
    -Nivel de franceza A2 – B1 obligatoriu;
    -Cunoasterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    -Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbala.

    Responsabilitati

    Analist documente

    Scopul proiectului:
    Realizarea de activitati de back-office menite sa analizeze si sa verifice nivelul de conformitate al documentelor furnizate de catre client.


    Responsabilitati:
    Examinarea fișierelor clienţilor, în scopul de a identifica documentele lipsă sau neconforme;
    Solicitarea documentelor lipsă, conform procedurilor interne;
    Preluarea și avizarea documentelor, în scopul de a valida fișierul client;
    Efectuarea de controale periodice cu scopul de a monitoriza conformitatea dosarelor clientilor;
    Examinarea documentelor clienților cu scopul de a identifica documentele lipsa sau neconforme si solicitarea acestora conform procesului Know Your Customer (KYC);
    Comunicarea riscurilor identificate in conformitate cu reglementarile in vigoare;
    Tratarea cazurilor urgente in mod prioritar si respectarea timpilor de procesare conveniți cu clientul, precum si KPI-urile contractuale.

    Alte informatii

    Beneficii:
    Pachet salarial net + pachet de beneficii competitv;
    Posibiliatea de a lucra in sistem hybrid;
    Oportunitati de dezvoltare profesionala.

    Program:

    Luni-Vineri, 09:00-17:00

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament stomatologic
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Decontarea transportului
    • Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Brasov, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (346)