Tourism Product Manager

Angajator: Dertour
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

    Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,

    Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

    Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
    Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

    Cerinte

    Ce ne dorim noi?

    - Experienta de minim 2 ani in turism - operare curse charter;
    - Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri;
    - Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii;
    - Persoana proactiva si orientata spre rezultate;
    - Abilitati de negociere si planificare;
    - Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
    - Foarte bune cunostinte de operare PC.

    Responsabilitati

    Ce vei face tu?

    - Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant);
    - Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e;
    - Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare;
    - Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
    - Analiza de tip Benchmark, pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului;
    - Asimilarea cunostiintelor de operare sistem pentru introducerea informatiilor specifice locatiilor in platformele de prezentare/vanzare;
    - Pastrarea legaturii cu departamentul de marketing pentru promovarea zonei si a locatiilor, precum si cu departamentul de vanzari, pentru identificarea celor mai bune solutii de vanzari, aplicabile locatiilor contractate;
    - Selectarea produselor care sa faca parte din campaniile de promovare, in functie de specificul destinatiei, a solicitarilor din piata si individualizarea produsului in randul TO concurenti;
    - Constituirea ofertelor pentru actiuni speciale gen: Incentive, conferinte etc. (in tara de destinatie);
    - Colaborarea permanenta cu Yield Manager pentru stabilirea produselor de promovat SPO sau Last Minute;
    - Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.);
    - Asigurarea asistentei necesare in teritoriu, atunci cand este nevoie.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Abonament Medical;
    - Tichete de masa;
    - Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
    - Abonament Bookster;
    - Coffee/Tea Corner.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (7)