Marketing Specialist/ Product Manager - Agentie Internationala Turism
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Talent Stream active.Vezi toate job-urile Marketing Specialist/ Product Manager - Agentie Internationala Turism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | Talent Stream |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.11.2013 |
Remote work: | On-site |
Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
- Have minimum three (3) years worth of experience
- Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
- Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution
Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.
Cerinte:
Studii superioare;
Experienta in vanzari si marketing (retail);
Persoana atenta la detalii;
Viziune si intuitie;
Excelente abilitati de relationare si vanzare;
Limba engleza nivel avansat;
Persoana ambitioasa si orientata pe rezultate.
Responsabilitati:
� Promovează imaginea organizaţiei:
o informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (ştiri, comunicate, interviuri)
o �ntocmirea planului de publicitate al organizaţiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
o analiza ofertelor şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (at�t din perspectiva impactului asupra pieţei, c�t şi din perspectiva preţurilor);
o proiectarea materialelor publicitare (anunţuri, pliante, oferte);
o colaborarea cu agenţiile de publicitate, de turism şi mass-media �n vederea promovării produselor;
� Coordonează campaniile de marketing
� Efectuarea de studii de piaţă:
o Identificarea modului de structurare a pieţei: clienţi actuali, clienţi potenţiali;
o Analiza preţurilor practicate pe piaţă pentru domeniul de activitate şi realizarea de propuneri fundamentale de modificare a preţurilor practicate de organizaţie;
o Proiectarea de chestionare pentru studiul pieţei, efectuarea culegerii de date şi a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieţei;
o �ntocmirea de rapoarte cu privire la evoluţiile macroeconomice, prognoze şi implicaţiile lor asupra politicii organizaţionale referitoare la resursele materiale şi umane;
� Studiul concurenţei:
o Documentarea continuă despre produsele oferite de concurenţă şi despre modul �n care pot fi extinse şi optimizate serviciile şi produsele organizaţiei;
� Participă la realizarea, dezvoltarea forţei de v�nzare; este responsabil de evaluarea, analizarea şi instruirea forţei de v�nzări;
� Urmăreşte şi gestionează bugetul de marketing şi v�nzări; participă la stabilirea targetelor de marketing şi v�nzări;
� Gestionează modul de realizare şi utilizare a bazei de date (de marketing) a firmei;
� Coordonează modul de realizare şi promovare a site-ului firmei;
� �ntreţine relaţii cu clienţii firmei: analiza satisfacţiei acestora;
� Participă la t�rguri naţionale/internaţionale de profil făc�nd propuneri de colaborare şi implementare de noi produse �n oferta firmei;
� Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici �n funcţie de necesităţile organizaţionale;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tourism Product Manager BUCURESTI, | |
Tourism Product Manager Aplica fara CV | |
Consultant de Turism Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (10) |
Raporteaza eroarea la