Marketing Specialist/ Product Manager - Agentie Internationala Turism

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Stream active.


Vezi toate job-urile Marketing Specialist/ Product Manager - Agentie Internationala Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2013
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii superioare;
    Experienta in vanzari si marketing (retail);
    Persoana atenta la detalii;
    Viziune si intuitie;
    Excelente abilitati de relationare si vanzare;
    Limba engleza nivel avansat;
    Persoana ambitioasa si orientata pe rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    � Promovează imaginea organizaţiei:
    o informarea clienţilor şi a potenţialilor clienţi despre activitatea organizaţiei, direct sau prin intermediul mass-mediei (ştiri, comunicate, interviuri)
    o �ntocmirea planului de publicitate al organizaţiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
    o analiza ofertelor şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare (at�t din perspectiva impactului asupra pieţei, c�t şi din perspectiva preţurilor);
    o proiectarea materialelor publicitare (anunţuri, pliante, oferte);
    o colaborarea cu agenţiile de publicitate, de turism şi mass-media �n vederea promovării produselor;
    � Coordonează campaniile de marketing
    � Efectuarea de studii de piaţă:
    o Identificarea modului de structurare a pieţei: clienţi actuali, clienţi potenţiali;
    o Analiza preţurilor practicate pe piaţă pentru domeniul de activitate şi realizarea de propuneri fundamentale de modificare a preţurilor practicate de organizaţie;
    o Proiectarea de chestionare pentru studiul pieţei, efectuarea culegerii de date şi a prelucrării statistice consecutive aplicării lor, redactarea raportului de studiu al pieţei;
    o �ntocmirea de rapoarte cu privire la evoluţiile macroeconomice, prognoze şi implicaţiile lor asupra politicii organizaţionale referitoare la resursele materiale şi umane;
    � Studiul concurenţei:
    o Documentarea continuă despre produsele oferite de concurenţă şi despre modul �n care pot fi extinse şi optimizate serviciile şi produsele organizaţiei;
    � Participă la realizarea, dezvoltarea forţei de v�nzare; este responsabil de evaluarea, analizarea şi instruirea forţei de v�nzări;
    � Urmăreşte şi gestionează bugetul de marketing şi v�nzări; participă la stabilirea targetelor de marketing şi v�nzări;
    � Gestionează modul de realizare şi utilizare a bazei de date (de marketing) a firmei;
    � Coordonează modul de realizare şi promovare a site-ului firmei;
    � �ntreţine relaţii cu clienţii firmei: analiza satisfacţiei acestora;
    � Participă la t�rguri naţionale/internaţionale de profil făc�nd propuneri de colaborare şi implementare de noi produse �n oferta firmei;
    � Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici �n funcţie de necesităţile organizaţionale;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (10)