TEAM LEADER SERVICE DESK

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SCC Services Romania active.


Vezi toate job-urile TEAM LEADER SERVICE DESK active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: SCC Services Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.12.2013
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    A best of breed technology solutions provider specialising in IT infrastructure, SCC has an enviable track record for helping European based companies and government organisations assess, plan, source, integrate and manage their IT infrastructure to deliver technology optimisation and more for less.

    Cerinte

    Disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte si de weekend, in limita a 40 de ore pe saptamana.

    Abilitati:
    - Cunostinte medii hardware (PC)
    - Cunostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows 7/Server 2008 si Windows XP/Server 2003) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
    - Cunoastere peste medie a pachetului MS Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
    - Cunostinte peste medie de retelistica (LAN)
    - Abilitati de leader
    - Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris
    - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe

    Aptitudini:
    - Limba ENGLEZA la nivel avansat
    - Cunoasterea la nivel avansat a unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie avantaj

    Responsabilitati

    *In calitate de Team Leader:

    - Se asigura ca toate incidentele sunt coordonate sub limitele de timp stabilite de contracte
    - Ofera asistenta in toate situatiile dificile prezentate de membrii echipei
    - Constituie primul punct de escalada
    - Intocmeste rapoarte de activitate conform cerintelor managementului
    - Documenteza reclamatiile primite si stabileste raspunsurile, corectiile si actiunile corective necesare
    - Verifica procedurile operative asigurand acuratetea acestora, initiaza proceduri operative
    - Initiaza procesul disciplinar impotriva subordonatilor care incalca regulile si/sau regulamentele privitoare la activitate
    - Verifica si monitorizeaza toate activitatile si rapoartele echipei;
    - Contribuie la imbunatatirea serviciilor propunand solutii pentru eficientizarea activitatii echipei;
    - Intocmeste raportul lunar de performanta si il comunica in intervalul de timp stabilit;
    - Se asigura ca toata documentatia si procedurile utilizate sunt actualizate si disponibile in orice moment;
    - Verifica disponibilitatea echipei astfel incat sa acopere corespunzator programul de lucru stabilit;
    - Asigura training si ofera feedback echipei;

    *In calitate de inginer operational:

    - Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute
    - Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA)
    - Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite
    - Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora
    - Actioneaza ca suport tehnic pentru inginerii de teren
    - Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung
    - Identifica orice cerinta particulara a clientului
    - Decide impactul asupra activitatilor (urgenta sau incident)
    - Inregistreaza incidentele si cererile clientilor in sistemul de gestionare a semnalarilor
    - Actualizeaza inregistrarile cu detaliile tuturor actiunilor intreprinse si cu noile informatii obtinute
    - Ofera solutii prin telefon, mail sau conexiune la distanta pentru incidentele si cererile specifice nivelului 2 sau inferior in limitele de timp stabilite (SLA)
    - Transfera semnalarile care depasesc atributiile nivelului 2 spre grupurile responsabile pentru solutionarea acestora

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Se ofera un pachet salarial competitiv si oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala de SuCCes:
    - Training-uri tehnice de utilizare a instrumentelor de lucru si asupra specificului activitatii
    - Mediu de lucru international
    - Echipa tanara si dinamica
    - Implicarea in proiecte pentru clienti activi pe plan internaţional
    - Schimbul de experienta ca si resort al dezvoltarii profesionale
    - Sprijin în obtinerea certificarilor de specialitate
    - Pachet de beneficii: servicii medicale private, tichete de masa.

    DESCRIEREA COMPANIEI:
    SCC (Specialist Computer Centres) este cea mai puternica firma privata cu capital integral britanic activa in domeniul serviciilor IT.
    Puteti afla mai multe informatii urmarind pagina noastra de Facebook www.facebook.com/SccServicesRomania sau pe site-ul oficial: www.scc.com

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (9)