Asistent logistica si transport cu germana si franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent logistica si transport cu germana si franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2013
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    • Cunoasterea la nivel avansat (scris si vorbit) a limbilor germana si franceza;
    • Absolent de studii superioare (Comert International/Relatii Economice Internationale);
    • Experienta in domeniul comertului international poate constitui un avantaj;
    • Candidatul trebuie sa aiba forța de propunere, sa fie un bun negociator, strict, dinamic, rezistent la stres;
    • Abilitatile de lucru in SAP si Excel constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Contactarea furnizorilor europeni de marfa pentru definitivarea detaliilor logistice premergatoare transportului;

    • Prospectarea ofertelor de transportatori francezi si/sau straini in functie de disponibilitatea si rutele proprii in asa fel incat sa se asigure preluarea bunurilor pentru companie;

    • Stabilirea, de o maniera punctuala, a previziunilor de cost in functie de tarifele practicate pe piata, pentru Departamentul de achizitii;

    • Pastrarea unei legaturi stranse cu toate platformele noastre si planificarea receptiilor de marfa, in asa fel incat sa existe un flux eficient de livrari;

    • Realizarea și trimiterea comenzilor de cumpărare catre transportatori, pentru confirmarea rezervarilor de camioane pentru marfa achizitionata.

    Alte informatii

    Oferta noastra :
    • Formare specifica meseriei, pregatire interculturala conform cerintelor si valorilor companiei noastre;
    • Toate uneltele necesare desfasurarii in bune conditii a sarcinilor si decont pentru deplasari.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (23)