HR Admin Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Accace Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Accace Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    CE OFERIM?

    O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

    Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

    DE CE SUNTEM DIFERITI?

    Solutii eficiente conduse de inovatie.

    Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.


    Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    - Experienta in domeniul administrarii de personal de minim 6 luni
    - Experienta in procesarea si completarea concediilor medicale
    - Detinerea certificatului de „Inspector resurse umane”
    - Cunostinte de baza privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office,
    - Cunostinte referitoare la cele mai importante prevederi din Codul Muncii
    - Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)

    Responsabilitati

    - Intocmirea si administrarea documentelor de personal
    - Gestionarea documentelor de angajare (contracte de munca standard, acte aditionale si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale)
    - Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor si asigurarea corectitudinii datelor
    - Primirea si sortarea certificatelor de concediu medical
    - Completarea certificatelor medicale pe baza informatiilor oferite de consultantii r- esponsabili de salarizare
    - Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de clienti pentru salariatii acestora (banca, asigurat, generale etc), in conformitate cu procedurile de lucru specifice departamentului si cu respectarea legislatiei in vigoare
    - Scanarea si arhivarea documentelor de personal

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    - Bonus anual in functie de performanta
    - Tichete de masa
    - Home office
    - Abonament medical la o clinica privata cu renume
    - Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
    - Concediu de studiu platit
    - Zile extra de concediu de odihna
    - Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
    - Ceai, cafea si fructe la birou
    - Abonament Bookster
    - Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
    - Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Romania – si fii parte din #accacelife!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (39)