HR Admin Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Accace Romania active.Vezi toate job-urile HR Admin Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.03.2024 |
Remote work: | Hybrid |
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
- Experienta in domeniul administrarii de personal de minim 6 luni
- Experienta in procesarea si completarea concediilor medicale
- Detinerea certificatului de „Inspector resurse umane”
- Cunostinte de baza privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office,
- Cunostinte referitoare la cele mai importante prevederi din Codul Muncii
- Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)
- Intocmirea si administrarea documentelor de personal
- Gestionarea documentelor de angajare (contracte de munca standard, acte aditionale si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale)
- Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor si asigurarea corectitudinii datelor
- Primirea si sortarea certificatelor de concediu medical
- Completarea certificatelor medicale pe baza informatiilor oferite de consultantii r- esponsabili de salarizare
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de clienti pentru salariatii acestora (banca, asigurat, generale etc), in conformitate cu procedurile de lucru specifice departamentului si cu respectarea legislatiei in vigoare
- Scanarea si arhivarea documentelor de personal
Ce iti oferim:
- Bonus anual in functie de performanta
- Tichete de masa
- Home office
- Abonament medical la o clinica privata cu renume
- Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
- Concediu de studiu platit
- Zile extra de concediu de odihna
- Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte externe
- Ceai, cafea si fructe la birou
- Abonament Bookster
- Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
- Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Romania – si fii parte din #accacelife!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Recruitment Administrator with English Hybrid | |
Administrator Aplica fara CV | |
HR Admin Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (37) |
Raporteaza eroarea la