Te intrebi cum a inceput istoria celui mai de anvergura proiect marca ADVICE?

 

 

 

 

 

Ei bine, acum 6 ani o mana de oameni cu nazuinte revolutionare au pornit în dezideratul lor de a schimba felul in care studentii privesc mirajul mestesugului publicitar cu o idee si cu un plan de actiune. Stiau ca avea sa fie o incercare Don quijotica de a se lupta cu morile de vant ale publicitatii, dar pana la urmă au reusit sa concentreze intr-o forma compacta si provocatoare evenimentul de azi si poate prima rampa de lansare pentru cei interesati sau pur și simplu atrasi de industria publicitatii. Poate tocmai curajul de a continua revolutia a facut ca proiectul sa devina o traditie cu ecou transformata ulterior dintr-o mica actiune la nivel de universitate in cel mai mare eveniment studentesc de advertising.Tocmai de aceea , el continua sa existe si sa se reinventeze cu fiecare editie, evenimentul suferind o mica schimbare în acest an: informatie mai multa si mai concreta in cadrul unor conferinte mai lungi – 2 ore – toate acestea sub noul nume: „AdRev”.

Pentru ca nu ne dezicem nici anul acesta de la ideile de la care am pornit, AdRev a pregatit o alta editie cu si despre publicitate al caror principal beneficiar este chiar studentul de azi, pasionat de domeniul comunicarii si poate, de ce nu, publicitarul de maine.

Planul revolutionar isi propune anul acesta sa atace perceptia comuna si posibil eronata asupra industriei advertisingului sondand diversele mituri si legende care prind in general ecou in mentalul colectiv studentesc.

Vom face asta ajutati de vocea puternica a “zeilor” din industrie care promit sa prezinte lumea publicitatii dincolo de menajamente si pareri preconcepute.

Pentru ca scopul e de a realiza o imagine cat mai ampla, tratam atat partea teoretica , cat si partea practica pentru a putea prezenta o imagine cat mai realista a workflow-ului dintr-o agentie de publicitate.

In cele 5 zile ale evenimentului, vor avea loc 10 conferinte, cate 2 in fiecare zi, intr-un format mai amplu cu o durată de 2 ore fiecare. Astfel, vei avea ocazia sa vezi lumea publicitatii asa cum este ea, dincolo de mit.

Demitizarea incepe de pe 22 noiembrie si tine pana pe 26 noiembrie, intre 16:00 - 20:00 in Kulturhaus unde vei invata mai multe despre acest domeniu si vei descoperi adevarul din spatele mitului publicitar doar la conferintele AdRev.

www.adrev.ro /       www.advicestudents.ro

 



AdRev, eveniment marca ADVICE Students a luat nastere acum sase ani cu scopul de a reuni studentii pasionati de publicitate cu oamenii din domeniu si de a le oferi o privire de ansamblu asupra industriei advertisingului.

Proiectul a devenit astfel pentru ADVICE Students o traditie si o provocare care aduna anual sute de studenti ce isi doresc sa afle mai multe despre domeniul publicitar. Conferintele cu si despre publicitate aduc in fata publicului numerosi oameni de specialitate din comunicare, fiind poate prima rampa de lansare pentru cei interesati.

Mai mult de atat, AdRev este garantul ADVICE Students pentru ideea de revolutie de la care am pornit inca de la inceputuri.

Evenimentul isi propune in fiecare an sa schimbe modalitatea de perceptie a celor interesati sau pasionati de industria publicitatii prin formatul si temele pe care fiecare editie le abordeaza.

 

Va recomandam si:

Navigating the Future of Work: an interview with Marius Clapon, Head of IT Delivery @MassMutual Romania

ULTIMELE JOBURI