Tehnician livrare si probe - Showroom Galati

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Tehnician livrare si probe - Showroom Galati active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 19.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Daca ai:
    - Experienta de minim 6 luni intr-un post similar
    - Studii liceale finalizate
    - Nivel minim de cunoastere a pachetului Office
    - Cunostinte minime tehnice hardware si software
    - Limbaj tehnice
    - Cunostinte minime de operare PC: Office Word, Excel
    - Limba engleza nivel mediu
    Esti candidatul ideal!

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Care vor fi responsabilitatile tale:
    - Verifici si testeazi produsele achizitionate de clienti, utilizand instrumentele din dotarea bancului de probe conform instructiunilor de lucru
    - Completeazi certificatul de garantie pentru fiecare produs testat
    - Oferi informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post garantie oferite de catre firma/furnizori/producatori
    - Oferi clientului al carui produs il testeaza informatii de natura tehnica
    - Identifici produsele defecte (DOA) si anunti colegii pentru solutionarea problemei.

    Alte informatii

    Ce oferim noi:
    - Pachet salarial competitiv
    - Politica de beneficii atractiva
    - Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica
    - Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT
    - Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.