Operational Data Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Operational Data Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    * Studii medii sau superioare
    * Limba engleza
    * Cunostinte operare sisteme back-office

    Responsabilitati

    Intocmirea facturilor si transmiterea acestora
    - efectueaza verificarea prealabila a dosarelor de facturat;
    - identifica eventualele erori din dosarele de facturare, le semnaleaza catre persoana care a intocmit dosarul si corecteaza dosarele;
    - solicita validarea dosarelor in situatia in care aceasta nu a fost efectuata;
    - intocmeste si emite facturile in conformitate cu politica fiecarui client si politica companiei;
    - transmite factura catre client si intern catre adresele de email desemnate;
    - listeaza, ordoneaza si preda facturile catre serviciul financiar;
    - semnaleaza superiorilor ierarhici erorile cu impact negativ asupra activitatii companiei;
    - debiteaza cardurile, daca este necesar, la POS
    - respecta procedura interna referitoarea la debitarea cardurilor (timp,periodicitate,confidentialitate)
    - aplica si respecta politica de calatorie a clientului precum si clauzele contractuale;
    Suport tehnologie
    - asigura suport pentru implementare si/sau modificari de aplicatii/tehnologie
    - asigura suport la instalare/reinstalare/modificari/actualizari dispozitive tehnice de lucru, retele si programe
    - asigura suport la buna functionare a retelei de internet si telefonie
    - mentine legatura cu furnizorii de servicii de telefonie, internet, pe probleme tehnice
    Altele
    - intocmeste situatii interne statistce si raportari la cererea superiorului sau a altor departamente;
    - isi insuseste si aplica tehnologia si tehnicile de lucru ale organizatiei;
    - mentine spiritul de colaborare si sprijin in interiorul propriei echipe precum si cu celelate echipe din organizatie;
    - mentine confidentialitatea tuturor proceselor/ operatiunilor/activitatilor interne in raport cu toti tertii (furnizori, clienti, alte persoane);
    - isi insuseste, aplica si respecta strategia, regulamentul intern si codul de conduita a companiei;
    - isi dezvolta permanent propriul know-how profesional.
    - participa la dezvoltarea metodelor de lucru in echipa si a atmosferei de lucru;
    - dezvolta alte sarcini diferite si specifice la solicitarea conducerii;
    - respecta criteriile de performanta ale societatii si se supune evaluarii periodice a performantelor.
    - urmareste facturarea tuturor serviciilor catre clienti, la nivel de agentie, la finele fiecarei luni