Operational Data Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Operational Data Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

    Creionăm noi soluții pentru clienții noștri, în vederea eficientizării proceselor implicate în domeniul resurselor umane și reducerii costurilor.

    Pentru mai multe joburi ne puteți vizita website-ul www.adecco.ro unde vă puteți înregistra CV-ul în baza de date Adecco sau puteți descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay.

    Cerinte

    * Studii medii sau superioare
    * Limba engleza
    * Cunostinte operare sisteme back-office

    Responsabilitati

    Intocmirea facturilor si transmiterea acestora
    - efectueaza verificarea prealabila a dosarelor de facturat;
    - identifica eventualele erori din dosarele de facturare, le semnaleaza catre persoana care a intocmit dosarul si corecteaza dosarele;
    - solicita validarea dosarelor in situatia in care aceasta nu a fost efectuata;
    - intocmeste si emite facturile in conformitate cu politica fiecarui client si politica companiei;
    - transmite factura catre client si intern catre adresele de email desemnate;
    - listeaza, ordoneaza si preda facturile catre serviciul financiar;
    - semnaleaza superiorilor ierarhici erorile cu impact negativ asupra activitatii companiei;
    - debiteaza cardurile, daca este necesar, la POS
    - respecta procedura interna referitoarea la debitarea cardurilor (timp,periodicitate,confidentialitate)
    - aplica si respecta politica de calatorie a clientului precum si clauzele contractuale;
    Suport tehnologie
    - asigura suport pentru implementare si/sau modificari de aplicatii/tehnologie
    - asigura suport la instalare/reinstalare/modificari/actualizari dispozitive tehnice de lucru, retele si programe
    - asigura suport la buna functionare a retelei de internet si telefonie
    - mentine legatura cu furnizorii de servicii de telefonie, internet, pe probleme tehnice
    Altele
    - intocmeste situatii interne statistce si raportari la cererea superiorului sau a altor departamente;
    - isi insuseste si aplica tehnologia si tehnicile de lucru ale organizatiei;
    - mentine spiritul de colaborare si sprijin in interiorul propriei echipe precum si cu celelate echipe din organizatie;
    - mentine confidentialitatea tuturor proceselor/ operatiunilor/activitatilor interne in raport cu toti tertii (furnizori, clienti, alte persoane);
    - isi insuseste, aplica si respecta strategia, regulamentul intern si codul de conduita a companiei;
    - isi dezvolta permanent propriul know-how profesional.
    - participa la dezvoltarea metodelor de lucru in echipa si a atmosferei de lucru;
    - dezvolta alte sarcini diferite si specifice la solicitarea conducerii;
    - respecta criteriile de performanta ale societatii si se supune evaluarii periodice a performantelor.
    - urmareste facturarea tuturor serviciilor catre clienti, la nivel de agentie, la finele fiecarei luni