Analist Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UTI GRUP active.Vezi toate job-urile Analist Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | UTI GRUP |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.04.2018 |
Remote work: | On-site |
UTI GRUP este un grup de firme cu 28 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.
Cerinte
Responsabilitati:
- Mentine si dezvolta relatiile comerciale cu furnizorii si urmareste evolutia acestora pe piata;
- Intocmeste necesarul de materiale care sta la baza lucrarilor existente colaborand cu specialistii din domeniul tehnic;
- Plaseaza si urmareste comenzile privind materialul necesar din ariile de specialitate;
- Pastreaza in ordine documentatia achizitiilor efectuate;
- Solicita oferte la distribuitori/producatori, in functie de tipul de produse, cantitate etc.
- Intretine si actualizeaza in permanenta listele cu furnizorii potentiali de echipamente/servicii;
- Negociaza conditiile comerciale cu furnizorii si propune semnarea de noi contracte ;
- Urmareste introducerea contractelor in sistemul informatic ERP;
- Extrage rapoarte privind achzitiile pe tipuri de echipamente si furnizori, din sistemul informatic ERP;
- Intocmeste situatii centralizate de achizitii, analizeaza si propune moduri de optimizare a acestora;
- Participa periodic la intocmirea inventarelor si a reorganizarii spatiilor de magazie si arhivare.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta minim 2 ani pe un post similar;
- Cunostinte tehnice generale;
- Cunoasterea procesului de achizitii de la necesar la plasarea comenzii (etape principale/activitati);
- Cunoasterea pietei in domeniul de activitate;
- Cunostinte MS Office (Word, Excel – nivel avansat);
- Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari in tara;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Bune abilitati de negociere, cunoasterea tehnicilor de negociere;
- Capacitate organizatorica si decizionala;
- Abilitatea de a respecta deadline-uri;
- Cunostintele de limba engleza la nivel mediu repezinta un avantaj.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with English - Cluj (remote job) Aplica fara CV | |
Cris-Tim angajeaza Picker (Depozit Cluj) Aplica fara CV | |
Operator la Fabricarea Berii Cluj Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (21) |
Raporteaza eroarea la