Analist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTI GRUP active.


Vezi toate job-urile Analist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: UTI GRUP
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 12.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UTI GRUP este un grup de firme cu 28 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.

    Cerinte

    Responsabilitati:

    - Mentine si dezvolta relatiile comerciale cu furnizorii si urmareste evolutia acestora pe piata;

    - Intocmeste necesarul de materiale care sta la baza lucrarilor existente colaborand cu specialistii din domeniul tehnic;

    - Plaseaza si urmareste comenzile privind materialul necesar din ariile de specialitate;

    - Pastreaza in ordine documentatia achizitiilor efectuate;

    - Solicita oferte la distribuitori/producatori, in functie de tipul de produse, cantitate etc.

    - Intretine si actualizeaza in permanenta listele cu furnizorii potentiali de echipamente/servicii;

    - Negociaza conditiile comerciale cu furnizorii si propune semnarea de noi contracte ;

    - Urmareste introducerea contractelor in sistemul informatic ERP;

    - Extrage rapoarte privind achzitiile pe tipuri de echipamente si furnizori, din sistemul informatic ERP;

    - Intocmeste situatii centralizate de achizitii, analizeaza si propune moduri de optimizare a acestora;

    - Participa periodic la intocmirea inventarelor si a reorganizarii spatiilor de magazie si arhivare.

    Responsabilitati

    Cerinte:

    - Studii superioare;

    - Experienta minim 2 ani pe un post similar;

    - Cunostinte tehnice generale;

    - Cunoasterea procesului de achizitii de la necesar la plasarea comenzii (etape principale/activitati);

    - Cunoasterea pietei in domeniul de activitate;

    - Cunostinte MS Office (Word, Excel – nivel avansat);

    - Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari in tara;

    - Abilitati de comunicare si relationare;

    - Bune abilitati de negociere, cunoasterea tehnicilor de negociere;

    - Capacitate organizatorica si decizionala;
    - Abilitatea de a respecta deadline-uri;

    - Cunostintele de limba engleza la nivel mediu repezinta un avantaj.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    2700 - 3000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (21)