Junior Expert Vanzari Turism

Angajator: Acqua Development
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Acqua Development este unul dintre cei mai importanti productori de software pentru industria de turism din Romania. Peste 250 agentii de turism din Romania si din Europa folosesc aplicatiile dezvoltate de noi. Dupa mai bine de 16 ani de experienta pe piata din Europa de Est ne extindem catre piete precum Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania sau Grecia.

    Cerinte

    Minim studii universitare

    Minim 1 ani experienta in vanzari turism

    Experienta de lucru cu wholesales de turism

    Experienta de lucru in zona B2B

    Buna cunoastere a unui sistem de gestiune pentru turism

    Intelegere avansata a proceselor de vanzare

    Abilitati superioare de comunicare si prezentare, in RO si EN

    Abilitati excelente de relationare si dezvoltarea de noi parteneriate

    Abilitati excelente de negociere

    Persoana orientata catre solutii

    Cunostinte de marketing online si offline (prezinta un avantaj)

    Participare anterioara la conferinte si targuri in industria turismului (prezinta un avantaj)

    Responsabilitati

    Este responsabil/a pentru activitatea de vanzari

    Defineste si implementeaza actiuni pentru planul de vanzari

    Identifica noi clienti in industria de turism, interna si internationala

    Identifica oportunitati de vanzare

    Dezvolta lista cu clienti potentiali si o raporteaza in sistemul de management al datelor

    Intocmeste si transmite oferte catre clienti, in colaborare cu echipa tehnica, pe baza estimarilor corecte de cost, timp si calitate

    Realizeaza activitati de prezentare a produselor noi, catre clientii existenti (agentii de turism)

    Este implicat/a in activitati de networking si campanii de marketing in industria turismului

    Intocmeste contracte, anexe si acte aditionale in urma negocierilor purtate cu clientii

    Raporteaza stadiul vanzarilor in sistemul de management al datelor

    Construieste parteneriate solide cu agentiile de turism partenere, prin promovarea unei atitudini orientate catre nevoile si satisfactia clientului