Tehnician IT-Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Tehnician IT-Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 11.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

     Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux
     Cunoştinţe de configurare rutere şi echipament reţea
     Cunoaşterea protocoalelor TCP/IP
     Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie
     Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel)
     Cunoştinţe de hardware (componente, periferice)
     Experienţă în configurarea şi securitatea poştei electronice
     Bună comunicare în limba română şi engleză şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţa directă cu clienţi)
     Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni
     Cunoştinţe de verificare şi validare sisteme
     Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă
     Orientare spre client
     Lucru în echipă
     Rezistenţă la lucru în condiţii de stres
     Persoană organizată şi proactivă
     Poate fi solicitat să lucreze în ture după amiaza şi în weekend, prin rotaţie

    Responsabilitati

     Se constituie în nivel 2 de suport
     Rezolvă efectiv incidentele/problemele echipamentelor şi reţelei IT; după ce le soluţionează, redactează documentaţia corespunzător
     Administrează şi actualizează resursele locale
     Redactează prognoze de uz local pentru consumabile şi piese de schimb, apoi le prezintă responsabilului
     Respectă Politicile de Securitate a Companiei şi a Diviziei
     Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor