Tehnician IT-Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Tehnician IT-Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

     Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux
     Cunoştinţe de configurare rutere şi echipament reţea
     Cunoaşterea protocoalelor TCP/IP
     Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie
     Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel)
     Cunoştinţe de hardware (componente, periferice)
     Experienţă în configurarea şi securitatea poştei electronice
     Bună comunicare în limba română şi engleză şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţa directă cu clienţi)
     Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni
     Cunoştinţe de verificare şi validare sisteme
     Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă
     Orientare spre client
     Lucru în echipă
     Rezistenţă la lucru în condiţii de stres
     Persoană organizată şi proactivă
     Poate fi solicitat să lucreze în ture după amiaza şi în weekend, prin rotaţie

    Responsabilitati

     Se constituie în nivel 2 de suport
     Rezolvă efectiv incidentele/problemele echipamentelor şi reţelei IT; după ce le soluţionează, redactează documentaţia corespunzător
     Administrează şi actualizează resursele locale
     Redactează prognoze de uz local pentru consumabile şi piese de schimb, apoi le prezintă responsabilului
     Respectă Politicile de Securitate a Companiei şi a Diviziei
     Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>