Internal Project/Program Manager with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Internal Project / Program Manager with English.
    The profile would require to manage and be single point of contact for end-to-end management of projects, which will include employee engagement initiatives, people development programs, and others as per business planning manager guidelines.

    Requirements:

    - Typically 2-3 years of experience in managing project activities;
    - Advanced English language level;
    - Good knowledge of Microsoft Project, Outlook, Word, and Excel;
    - Excellent written and verbal communication skills; strong attention to details;
    - Be a self-starter, confident & enthusiastic with the ability to communicate at all levels;
    - Strong planning and organizing skills;
    - High ability to work with different cross-functional teams;
    - Strong influencing and communication skills;
    - Flexibility and positivism in approach.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects;
    - Ensure that all projects are delivered on-time, within scope and within budget;
    - Develops project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility;
    - Ensure resource availability and allocation;
    - Develop a detailed project plan to track progress;
    - Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs;
    - Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques;
    - Report and escalate to management as needed;
    - Manage the relationship with the client and all stakeholders;
    - Perform risk management to minimize project risks;
    - Establish and maintain relationships with third parties/vendors;
    - Create and maintain comprehensive project documentation.

    Job Code: 091117AB