Specialist Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vitas IFN SA active.Vezi toate job-urile Specialist Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vitas IFN SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă de profesioniști în domeniul micro-finanțării, cu experiență de peste 20 de ani pe piaţa din centrul şi vestul României.
Din 1996, Vitas IFN a susţinut creșterea și dezvoltarea a peste 7.000 de mici întreprinderi, acordând peste 20.000 de împrumuturi, devenind astfel unul dintre pionierii creditării bazate pe analiza fluxului de numerar și a capacității reale de plată.
Cultura noastra organizationala se concentreaza pe formare, dezvoltare si managementul talentelor in toate ariile incluse in sectorul financiar bancar.
Studii superioare absolvite.
Experienta de lucru de minim un an intr-un Call Center.
Constituie avantaj experienta in sfera vanzarilor si a relatiilor cu clientii.
Abilitati analitice de prospectare si filtrare baze de date a clientiilor.
Bune abilitati de comunicare, relationare, ascultare, autocontrol, management al timpului si stabilitate emotionala.
Atitudine proactiva orientata spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.
Excelente abilitati de organizare, lucru in echipa si capacitate buna de a se adopta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru.
Cunostinte de lucru intr-un CRM si suita MS OFFICE.
Constituie avantaj cunoasterea limbii engleze.
Asigura buna desfasurare a activitatiilor zilnice ale Call Center-ului, in concordanta cu procedurile si regulile de lucru ale organizatiei.
Urmareste buna desfasurare a proceselor si executarea eficienta a acestora.
Desfasoara activitati de prospectare si filtrare baze de date a clientiilor.
Contacteaza telefonic clienti prospecti, cu scopul stabilirii de intalniri de business.
Transfera lead-urile stabilite catre echipa de vanzari VITAS.
Controleaza in mod constant acuratetea informatiilor introduse in CRM precum si inchiderea procesului de vanzare in cazul fiecarui lead.
Evalueaza in mod constant activitatea analistilor din Call Center si se asigura ca acestia cunosc si aplica informatiile noi si ca au competentele necesare desfasurarii activitatii.
Prelucreaza date si informatii statistice pe care le raporteaza zilnic catre managementul companiei.
Contribuie la dezvoltarea procedurilor operationale si a instructiunilor de lucru, precum si la formarea si integrarea noilor analisti din Call Center.
Asigura realizarea obiectivelor si a indicatorilor cheie de performanta pentru proiectele in care este implicat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SAP Master Data Specialist Timisoara, | |
Process Specialist Accounts payable Timisoara, | |
Regulatory Reporting Specialist - Spanish module Remote | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la